Gå til innhold

Blir dere virkelig sinte om andre kvinner legger an på mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns som oftest det er komisk jeg. Har opplevd en gang at jeg ble skikkelig lei meg, men det var fordi det var en venninne av meg.

Det er jo bare flaut for dem! Han har tilogmed flere ganger opplevd at pasienter legger seg etter ham. (han er lege). MY GOD har jeg tenkt, tenk så pinlig for dem etterpå da....

OM mannen min hadde takket ja til disse invittene hadde det selvsagt vært en annen ting. Men jeg hadde nok først og fremst hatt issues med ham og ikke ukjente kvinner da.

Anonym poster: 7b92541a5cda9987918410bdfb158f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de vet at han er mannen min: ja. Dersom de ikke vet at han er gift, synes jeg mest synd på dem.

Anonym poster: 7af85ead364af843692e18af44bbb040

Anonym poster: 7af85ead364af843692e18af44bbb040

Skrevet

Hvis mannen min faller for det ja at blir jeg sint. Men saa langt saa har han ikke det :)

Anonym poster: 0d1d2f4ba4e3cfcc43e5fa59474d8c63

Skrevet

"Hvis mannen min faller for det ja at blir jeg sint".. da ikke at**

Anonym poster: 0d1d2f4ba4e3cfcc43e5fa59474d8c63

Skrevet

Opplever stadig vekk at andre damer er etter ham. Og det går helt greit. Stoler på ham.

Men hvis det er det innlegget med hun frisør-dama du tenker på, så blir jeg heller ikke sint. Men hun ønsker aksept herinne for å prøve seg, fordi hun MÅ ha ham. Hvem tror at de fleste synes det er greit?

Jeg tenker at dette fint kunne vært min mann hun beskriver. Likner veldig. Og hun frisør-dama hans sender noen ganger meldinger om forslag til neste time, om han vil være modell for henne, og slike ting. Ikke noe privat, men det er ikke sånn min frisør gjør - for å si det slik.

Hun må bare prøve seg, jeg er ikke redd for at han skal bite på. Men å tro at det bare er å forsyne seg, er teit. Da kjenner hun ikke min mann :-P

Men du har rett i det, at hvis han hadde vært utro, så er det først og fremst HAN jeg ville være sint på. For det er HAN som har vært villig til å kaste alt på båten for et knull.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Så lenge hun vet han er i forhold, og legger seg etter han, så blir jeg sint ja. Har ei eks "venninne" av samboeren, som la seg etter han mens hunviste vi var samboere og ventet barn. Ble sint på henne, ba henne holde seg til helvete unna, og skaffe seg litt selv respekt (Samboeren falt ikke for forsøkene hennes)

Men, om han legger opp til det, så er saken anderledes, samboeren her tok kontakt med en eks, i halv flørtete tone, uten å egentlig legge ann på henne, men han falt for fristelesen når hun dro igang med ren flørt, og da var det han som fikk seg en skuring så det holdt.

Så alt etter situasjonen.

Skrevet

Nei, blir ikke sint for jeg føler meg ikke truet. Vet de ikke at han har en kone så kan jeg ikke bli sint. Vet de at han har en kone så tenker jeg mitt om deres dårlig moral, og det igjen er frastøtende for min mann.

Skrevet

Blir sint om damer legger an på min mann FORAN meg, om de vet at vi er et par. Det synes jeg det er respektløst ovenfor meg.

Ellers tar jeg det som et kompliment at andre damer tenner på min mann :-)

Anonym poster: 0f5678e3affafac072e017cad10a6239

Skrevet

Ikke når det gjelder ukjente damer som ikke vet om han er singel eller ei. Men hadde en jeg kjenner prøvd seg så hadde jeg nok blitt lei meg, uavhengig om han hadde respondert på det eller ikke. Rett og slett fordi jeg hadde mistet all tiltro til vedkommende.

Skrevet

Nei, sint? Jeg kan da ikke bli sint på andre fordi de har samme smak som meg! Mannen min er kjekk og sjarmerende og liker å flørte (det gjør jeg også), men det stopper der. Damer som legger forsiktig an på han får ganske raskt beskjed om at han er gift og fornøyd med det, og damer som marsjerer fram med puppene ute og hornmusikken på , er bare patetiske, så de ler vi av i fellesskap.

Skrevet

Hvis kjerringa vet godt hvem jeg er kan jeg bli litt sint fordi jeg tar det personlig. Hvis det er fremmede eller tilfeldige han møter så bryr jeg meg ikke.

Har en omgjengelig og kjekk samboer, så han opplever det stadig vekk. Unner han oppmerksomheten :)

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Jeg ble sint en gang. Ikke på mannen min, men hun som la an på han.

Hun visste veldig godt at han er gift og har barn og at jeg var hjemme med datteren vår mens han var på fest hos kompisen sin hvor hun også var.

Hun kom bort til han og spurte om han ville ha en lapdance! Han sa nei, men hun bare satte seg på fanget hans og begynte med det og mannen min måtte fysisk løfte henne vekk.

Da var jeg rimelig forbanna på henne ja!

Skrevet

Hadd nok blitt litt sjalu og kanskje litt lei meg. Kanskje irritert på mannen min. Ikke fordi han fortjener det men fordi jeg blir lett sjalu av meg. Men sint? Nei.

Skrevet

Bare hvis det var snakk om en venninne av meg, eller om mannen "takket ja". Ellers får de nå bare holde på, det er meg han er gift med.

Skrevet

"Heldigvis" får bare gubben blikk når vi går sammen.

Men han har noen bekjente som har lakt seg etter ham selv om at de vet at han samboer og barn. Da kjenner jeg at det begynner å boble. Men jeg blir jo ikke sint på gubben da, er jo ikke hans feil at han er en lekkerbisken ;)

Skrevet

Så lenge han ikke gjør noe me det bryr jeg meg ikke! ;)

Han bruke og fortelle at han et blitt sjekket opp vist han er ute med kompisene sine. Kjenner ikke et fnugg av sjalusi, hadde noen flørta meget åpenlyst med han rett framfor meg!

Hadde jeg syns synd på henne og kanskje til og med flirt! Hvertfall om hun vet at han et opptatt, da er det bare patetisk og oppføre seg sånn;)

Skrevet

Hender seg ofte når mannen og jeg er ute sammen og går hånd i hånd at kvinner flørter med han. Ja da blir jeg sint !! Veldig.

Men vet de ikke at han er optatt så er det en annen sak. Men det skjer sjeldent. Han har da giftering.

Anonym poster: b0066d37a7231c610ca3528482b0f12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...