Gå til innhold

Barn nr 2 med ny mann


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Det er sikkert fler enn meg som er i denne situasjonen. Jeg har en 5 år gammel datter. Gikk fra hennes pappa for 2 år siden. Har møtt en ny mann, som både jeg og min datter elsker.

 

Jeg ønsker meg et barn til, og ønsker at min datter skal få søsken.

 

Jeg er redd for hvordan min datter vil reagere om jeg får barn med en annen enn hennes pappa. Hun ønsker å bli storesøster, og sier at jeg er heldig som er det.

 

Hvordan reagerte deres barn på dette?

 

Anonym poster: 6b6432c9051d38148da35576b550bb58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun er 5 år, så kan du jo spøre hvordan hun ser på det, om du og *** gir henne en lillesøster eller lillebror.

 

Her var jenta mi 6 år når jeg og samboeren var klar for et barn, jeg spurte henne, hun svarte "åååå, skal jeg bli stoooooresøster?!" Måtte forklare at jeg ikke var gravid enda, og vi ville spøre henne om det først, da sa hun at jeg måtte bli gravid fort, for hun var jo tross alt 6 år nå <3

 

Det var litt søsken sjalusi det første året, men det er det jo uansett, ser det på både henne og lillebror, nå som lillesøster har kommet, at de begge har sine sjalu dager.

 

Anonym poster: 2777cb9d2a9ac5234c19e9de077813ef

Skrevet

Når hun er 5 år, så kan du jo spøre hvordan hun ser på det, om du og *** gir henne en lillesøster eller lillebror.

 

Her var jenta mi 6 år når jeg og samboeren var klar for et barn, jeg spurte henne, hun svarte "åååå, skal jeg bli stoooooresøster?!" Måtte forklare at jeg ikke var gravid enda, og vi ville spøre henne om det først, da sa hun at jeg måtte bli gravid fort, for hun var jo tross alt 6 år nå <3

 

Det var litt søsken sjalusi det første året, men det er det jo uansett, ser det på både henne og lillebror, nå som lillesøster har kommet, at de begge har sine sjalu dager.

 

Anonym poster: 2777cb9d2a9ac5234c19e9de077813ef

Hvor lenge var dette etter at du og barnefar hadde gått fra hverandre?

Det skal sies at jeg frem til for nylig har prøvd å ta alt veldig rolig. Men min datter vil ha min kjæreste hos oss hele tiden, og er han ikke der, så ringer hun han og vil at han skal komme.

 

Hun er ikke så glad i kjæreste ordet, men synes at det er fint at vi er spesielle venner;) Jeg tror hun vil bli en flott storesøster, synes det er litt dumt å vente noen år til, bare for at jeg er nervøs for hvordan hun vil ta det. Tror nok ikke hun er mindre eller mer klar om to år, men spriket mellom de vil jo da bare være mer merkbart aldersmessig.... .

 

 

Anonym poster: 6b6432c9051d38148da35576b550bb58

Skrevet

Hehe veldig fint å poste annonmynt når det uansett står hvem som følger lenken;) Men det spiller ingen rolle hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...