Gå til innhold

Døde i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... Så ufattelig trist for barna og resten av familien!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest bloggen før. Nå gråter jeg.

 

Anonym poster: cc46bd066b71e5d8d6102d4f288e368f

 

Anonym poster: cc46bd066b71e5d8d6102d4f288e368f

Skrevet

Herregud.. Så utrolig urettferdig! Tårene triller.. :(

Hvil i fred

Skrevet

Dæven, den orker jeg ikke å lese, det blir for mye. Har kreft selv og en sønn. Vet ennå ikke hvilken vei det vil gå...

 

Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

Mange klemmer til deg:. Håper du vinner over kreften:)

Skrevet

Tårene triller her.

 

Hvil i fred

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Grusomt! Håper du får hvile nå kjære Kristina!

 

Du var en enorm støtte for oss i Amadia International (VSH) tusen takk for all hjelp du ga oss, ditt gode hjerte og sinn vil bli husket!

 

Du ga dine barn det beste av deg de vil ha med seg vidre!

Sov godt <3

Skrevet

Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra.

 

Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

Skrevet

?

 

Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8

Skrevet
Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

?

 

Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8

Skrevet
Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

?

 

Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8

 

 

 

snapback.pngAnonym bruker skrev 14 november 2012 - 14:04:

 

Dæven, den orker jeg ikke å lese, det blir for mye. Har kreft selv og en sønn. Vet ennå ikke hvilken vei det vil gå... Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

Huff, det skjønner jeg godt!

Ønsker deg alt det beste anonym!

 

Anonym poster: b30938bffdf772e4267e1a703a0e5890

Skrevet
Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

?

 

Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8

 

 

 

snapback.pngAnonym bruker skrev 14 november 2012 - 14:04:

 

Dæven, den orker jeg ikke å lese, det blir for mye. Har kreft selv og en sønn. Vet ennå ikke hvilken vei det vil gå... Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a

 

Huff, det skjønner jeg godt!

Ønsker deg alt det beste anonym!

 

Anonym poster: b30938bffdf772e4267e1a703a0e5890

 

 

Å beklager, så ikke dette første innlegget:-/ Denne kampen skal du du vinne, sender deg mange varme tanker....

 

Sov godt vakre gode Kristina <3

 

Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8

Skrevet

Tårene triller..

 

Hvil i fred

Skrevet

Herregud :( Har ikke ord for hvor brutalt dette er :(

 

Hvil i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...