Gullunger Skrevet 14. november 2012 #26 Skrevet 14. november 2012 Uff... Så ufattelig trist for barna og resten av familien!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #27 Skrevet 14. november 2012 Har ikke lest bloggen før. Nå gråter jeg. Anonym poster: cc46bd066b71e5d8d6102d4f288e368f Anonym poster: cc46bd066b71e5d8d6102d4f288e368f
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. november 2012 #28 Skrevet 14. november 2012 Herregud.. Så utrolig urettferdig! Tårene triller.. Hvil i fred
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. november 2012 #29 Skrevet 14. november 2012 Dæven, den orker jeg ikke å lese, det blir for mye. Har kreft selv og en sønn. Vet ennå ikke hvilken vei det vil gå... Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Mange klemmer til deg:. Håper du vinner over kreften:)
blå2010+rosa2013 Skrevet 14. november 2012 #30 Skrevet 14. november 2012 Tårene triller her. Hvil i fred
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. november 2012 #31 Skrevet 14. november 2012 Grusomt! Håper du får hvile nå kjære Kristina! Du var en enorm støtte for oss i Amadia International (VSH) tusen takk for all hjelp du ga oss, ditt gode hjerte og sinn vil bli husket! Du ga dine barn det beste av deg de vil ha med seg vidre! Sov godt <3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #32 Skrevet 14. november 2012 Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #33 Skrevet 15. november 2012 ? Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #34 Skrevet 15. november 2012 Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a ? Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #35 Skrevet 15. november 2012 Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a ? Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8 Anonym bruker skrev 14 november 2012 - 14:04: Dæven, den orker jeg ikke å lese, det blir for mye. Har kreft selv og en sønn. Vet ennå ikke hvilken vei det vil gå... Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Huff, det skjønner jeg godt! Ønsker deg alt det beste anonym! Anonym poster: b30938bffdf772e4267e1a703a0e5890
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #36 Skrevet 15. november 2012 Tusen takk :-) Kjemper med nebb og klør, håper det går bra. Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a ? Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8 Anonym bruker skrev 14 november 2012 - 14:04: Dæven, den orker jeg ikke å lese, det blir for mye. Har kreft selv og en sønn. Vet ennå ikke hvilken vei det vil gå... Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Anonym poster: 8b341074bd0ba9c3fd863c9884085e7a Huff, det skjønner jeg godt! Ønsker deg alt det beste anonym! Anonym poster: b30938bffdf772e4267e1a703a0e5890 Å beklager, så ikke dette første innlegget:-/ Denne kampen skal du du vinne, sender deg mange varme tanker.... Sov godt vakre gode Kristina <3 Anonym poster: a25b55ba93c7805b0ada526b48bb36f8
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. november 2012 #37 Skrevet 15. november 2012 Tårene triller.. Hvil i fred
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. november 2012 #38 Skrevet 15. november 2012 Herregud Har ikke ord for hvor brutalt dette er Hvil i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå