Gjest Mrs. Careface Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg er ikke bortskjemt på søvn. Jentungen våkner hver natt, som regel 3-4 ganger pr. natt. Når hun først sover hele natten sover jeg så tungt at jeg er i bakrus når jeg våkner. Til morgen idag satt mannen en stund på sengekanten og prata og siden jentungen faktisk sov hele natten i natt var jeg helt ødelagt Stakkars mannen min satt bare å venta på en gratulasjon han Kom ikke på det før jeg stod å smurte frokost til jentungen! Sendte han en sms og ringte han da stakkar Kona si det
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Man kan ikke huske alt I fjor glemte samboeren bursdagen min helt, 2 dager etterpå kom han hjemm med en kjøkkenmaskin, en orkide og konfekt og beklaget det hele Verste var at det var først når han gjorde det, at jeg oppfattet at han hadde glemtdet :-p
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Han tåler nok det:) Samboeren min glemmer det hvert år:D I fjor fikk han greie på det sent ut på kvelden, da jeg fikk besøk av en venninde som sa "Gratulerer med dagen" når hun kom inn døra! Da kjørte han i hundre til byen å kjøpte en bursdagsgave:P Anonym poster: fefa409ba58cf34a20a92b7059012a96
what a drittkjerring Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Man kan ikke huske alt I fjor glemte samboeren bursdagen min helt, 2 dager etterpå kom han hjemm med en kjøkkenmaskin, en orkide og konfekt og beklaget det hele Verste var at det var først når han gjorde det, at jeg oppfattet at han hadde glemtdet :-p Haha!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 Man kan ikke huske alt I fjor glemte samboeren bursdagen min helt, 2 dager etterpå kom han hjemm med en kjøkkenmaskin, en orkide og konfekt og beklaget det hele Verste var at det var først når han gjorde det, at jeg oppfattet at han hadde glemtdet :-p Haha! Jeg vet, kan ikke si jeg var heeeelt med i kalenderen i fjor,for å si det slik
mrsrogaland. Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Haha. Huff! Men det er sånt som skjer.. Har blitt glemt av og jeg har glemt av. Men ikke av mannen min. Hehe, jeg er nok heldig der. Hadde nylig bursdag og han glemmer det aldri. Tok meg med ute for å spise, røde roser og frokost på senga, masse kyss og et nydelig kort. Pluss bursdagsgave. Snille mannen min
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 14. november 2012 #9 Skrevet 14. november 2012 Åå, nå gleder jeg meg til min bursdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå