Musemorbr / Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Vi ble nettopp nødt til å pusse opp badet, rett før vaskemaskinen og kloakksystemet plutselig røk, noe som sendte oss i en økonomisk bølgedal. Altså har vi ikke vært så hoppende glade i det siste. Men... Nå har vi tatt en verdivurdering på huset, grunnet badet og diverse andre ting vi har gjort etter at vi kjøpte. Huset ble beregnet til 400.000kr mer nå! Halleluja, god jul og hurra!!! Joda, vi lever fremdeles på en inntekt, har en sparsommelig hverdag og ingenting er forandret i hverdagen, men herlighet for en ufattelig deilig sikkerhet det er å ha den økningen på papiret. I dag føler jeg meg som en lottomillionær!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Må gjøre godt det ja :-D Anonym poster: 05f84c1816f2bc9b77210125c89fe749
Musemorbr / Skrevet 14. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2012 Må gjøre godt det ja :-D Anonym poster: 05f84c1816f2bc9b77210125c89fe749 Ja jeg tror ikke jeg kunne vært mer glad om det var kontanter jeg satt med. Helt vidunderlig!
Musemorbr / Skrevet 14. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2012 Og der kom postmannen med en diger pakke fra svigersene. Flanell sengesett, flanellpysj til mannen, flanellnattskjorte til meg, Sengesett og pysj til gutten, pendress til gutten til jul, klistremerker til gutten, og masse sjokolade til meg fordi jeg nettopp fylte år. Dette er den beste dagen på lengelenge!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Og der kom postmannen med en diger pakke fra svigersene. Flanell sengesett, flanellpysj til mannen, flanellnattskjorte til meg, Sengesett og pysj til gutten, pendress til gutten til jul, klistremerker til gutten, og masse sjokolade til meg fordi jeg nettopp fylte år. Dette er den beste dagen på lengelenge! Du, hvor fant du den svigerfamilien din egentlig? Er det flere av dem? Mener å ha lest så mye bra om både mannen og svigerforeldrene dine, så jeg blir rent misunnelig her. Selv om jeg har forstått av svigermor av og til gir litt merkelige(?) ting også. Jeg vil også ha sjokolade! Anonym poster: 434b5ea71af64f893c5a774a0d9bfdc7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Og der kom postmannen med en diger pakke fra svigersene. Flanell sengesett, flanellpysj til mannen, flanellnattskjorte til meg, Sengesett og pysj til gutten, pendress til gutten til jul, klistremerker til gutten, og masse sjokolade til meg fordi jeg nettopp fylte år. Dette er den beste dagen på lengelenge! Så digg Nyt dagen Og gratulerer med dagen på etterskudd Anonym poster: afdc590906d4a7b048257954d1f8c7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå