Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Uansett om jeg bare lever sunt eller tar en hurtigdiett blir jeg syk.Etterhvert som jeg blir tynnere klarer jeg ikke spise. Jeg spiser mindre og mindre og ingenting smaker godt.Jeg kan bruke opptil en time på en liten 150 grams kyllingfilet :/ Anonym poster: 89aecc0d159d5e70797702518d9bda6e
Himmel og hav Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Da bør du enten la være å slanke deg, og slå deg til ro med den kroppen du har, eller oppsøke hjelp for noe som høres ut som en spiseforstyrrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå