Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg er en jente som nylig fylte 24. Jeg er ganske søt og attraktiv, men på ingen måte "tøsete". God moral, på ingen måte promiskuøs eller annet.Jeg har blitt kjent med en mann på 44, som ønsker å varte meg opp med dyre gaver.Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg ikke ønsker dette, fordi jeg vet at det ikke kommer uten betingelser. Han ønsker ikke noe tilbake, sier han. Han vil bare ha noen å skjemme bort..Han er en utrolig hyggelig mann, og jeg stoler på ham. Men jeg klarer ikke si ja til alle disse gavene..På en måte kommer den ivrige jenta frem som klapper i hendene av fryd og blir lykkelig over gavene.Og så har man den andre siden, som rister oppgitt på hodet og VET at det er galt.Han må jo forvente noe tilbake? Jeg innbiller meg at han driver å fisker etter meg, her.. Det er ubehagelig, men samtidig ikke, fordi han er en veldig snill mann.Han har alltid vært en veldig snill mann, som aldri har funnet den store kjærligheten. Han har vært for snill, og for tilbaketrukken. Nå ønsker han å skjemme meg bort, antakeligvis fordi han har mangel på kone og barn å skjemme bort.Men hva gjør jeg? Han blir jo oppriktig glad av å skjemme meg bort.. Men hvorfor føles det overhodet ikke godt? Anonym poster: 3be9e91e93de9c3baff6503808a803eb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Fordi du vet hva han "egentlig" er ute etter..... Anonym poster: 564169b0305339a59f21a473bacb8bb4
me_87 Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Det føles ikke godt fordi du vet det er galt. Tar du imot gavene så tolker han det som du er intressert selv om du sier at du ikke er det. Har selv vært oppi samme situasjon.
Elsker livet Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Sansynligvis forventer han noe tilbake. Trenger han å dele gode med andre er det mange dårligstilte han kan hjelpe. Har du ikke følelser for han så syns jeg u skal si neitakk. Det føles nok ikke godt fordi du vet at det egentlig er å utnytte han.
Von Hertelhofen Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Når jeg leste "eldre mann" i overskriften, såg jeg for meg en 90 åring Han forventer nok noe igjen, ja. Følg magefølelsen din, og ikke ta imot.
Elsker livet Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 (endret) Jeg trodde også det var snakk om det først. Men når mannen fremdeles ikke er gammel, bare eldre enn HI, så tror jeg nok han bruker gavene som en måte å komme inn på deg. Det er en veldig dårlig taktikk fra hans side. Jeg syns heller ikke det er noen god egenskap å være for snill. Det fører sjelden nok godt med seg, spesielt ikke i et forhold. Det sier seg selv at det enten ligger noe bak, men det blir veldig usjarmerende at en mann bevisst lar seg utnytte. Ikke noe mann man føle seg trygg sammen med i lengden. Eller så har han så dårlgi selvbilde at han har gått til det steget at han syns det er bedre å bli utnyttet enn å være ensom. Endret 14. november 2012 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du har fått, HI ?? Anonym poster: 0c779b504697ed6eb4872758ed7a42ec
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Foreslå at han kan bli plan-fadder i stedet
Søskendrøm<3 Skrevet 14. november 2012 #9 Skrevet 14. november 2012 Fortell at det ikke føles riktig for deg. Om ikke vil han nok fortsette, og det kan sette deg i en vanskelig situasjon! Han vil sette stor pris på ærligheten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå