Gå til innhold

Hva om vi dør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig begynt å tenke så mye, på om noe skulle skje med oss.

Og jeg får helt angst av å tenke på at det blir svigerinna og svoger som overtar. Vi har ikke de samme verdier i det hele tatt! Og jeg tror oppriktig at han ikke ville fått det bra.

Jeg ønsker at min søster og samboer skal overta da. Men de har ikke barn enda.

Huff, virker jo helt tullerusk ser jeg...

Anonym poster: f23c578ca6cf2bd3ecd1987211eb48a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bare fordi de ikke har barn nå,så kan de ikke overta dine visst du skulle dø imorgen?

kjeeeempe logisk..

Anonym poster: dbaaf641b3a5cb2e427ac7330290ff55

Skrevet

så bare fordi de ikke har barn nå,så kan de ikke overta dine visst du skulle dø imorgen?

kjeeeempe logisk..

Anonym poster: dbaaf641b3a5cb2e427ac7330290ff55

Sjarmerende svar, du.

Kan jo være hun er bekymret fordi de ikke har barn og ønsker først og fremst egne barn først? I en slik bekymring så er det ikek alt er like reellt.

Helt normalt at man har sånne tanker, HI. Jeg har også sånne tanker. Her er det ingen til å ta over barna mine, mine foreldre er for gamle, svigermor nærmer seg 80 og søsteren min vet jeg ikke har muligheter for å ta seg av to barn på heltid. Så her ville det nok blitt samarbeid mellom barnevern, fosterforeldre og mine foreldre!

Anonym poster: 6018ea095bd9ba3c1bcffcac24ce6c96

Skrevet

Tusen takk for svar #3

Det er frustrerende tanker å ha. Grunnen til at jeg tenker at svigers får han er at de har barn.

Jeg tror søstra mi ville tatt i mot sønnen min med åpne armer! Og han ville fått det myyyye bedre der.

Men hvordan ta det opp med mannen på en saklig måte. Vil jo ikke såre han heller :(

Jeg vil ha papirer på hvor vi ønsker han skal være. Og så får det deretter være opp til bv.

Anonym poster: f23c578ca6cf2bd3ecd1987211eb48a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...