Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg pleier ikke ta tlf når det ringer noen med skjult nummer men jeg ventet en viktig tlf her om dagen så jeg svarte. Det var en norsk kvinnestemme som sa noe med at det var en automatisk svarer og at om jeg ikke var [mitt fulle navn] måtte jeg trykke 1 og velge 2 om jeg er personen. Har noen vært borti dette? Anonym poster: 2aa2dc0b665c9f872412f0cb43f72c50
Musemorbr / Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Hadde ikke turt av frykt for at det var sånn lureri som koster penger. Tast 1 og gi xxx kroner...?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Jeg ble jo skeptisk med én gang og la på. Men stakkars gamlinger som kanskje ikke er så skeptisk! Anonym poster: 2aa2dc0b665c9f872412f0cb43f72c50
Musemorbr / Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Ja en del eldre har ikke lært seg hvor skummel verden har blitt. Man må bare være skeptisk av natur i dag. Tenker at om de ikke har vett til å forklare hva det gjelder, er det best å legge på. Er det viktig, får de ringe tilbake på ordentlig vis.
<3 2G <3 Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Er bare spørreundersøkelse når de har ringt meg, men da med visning av nr. De har vel ikke lov til å skjule nr lengre når de selger, men sikkert flere som gjør det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå