Gå til innhold

Slutte i barnehagen; bør man gi noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min skal slutte i bhg etter å ha gått der i 2 år. Bør jeg ta med noe fra henne den siste dagen, f.eks bake en kake til alle barna, kjøpe noe til avdelingen (en bok, gavekort, e.l), eller kjøpe sjokolade som de voksne kan ha på pauserommet?

Hva er det som er vanlig å gjøre?

Anonym poster: 2bf37234a16e7f824b50110ec4846794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kake til barna ville jeg hvertfall unngått.

Gjett om de ansatte i barnehagen får masse kjeft når de overhysteriske forelderene får høre at de har fått noe så usunt.

Anonym poster: 2f3bb9711ac4f4298db0f3b6179d6fdb

Skrevet

Det er jo koselig å ha med noe, MEN absolutt ikke nødvendig. De fleste har ikke med seg noe.

Skrevet

jeg har fått inntrykk ar det er ganske mange som gir noe,men HVA de gir er jeg litt usikker på ettersom jeg ikke har barn selv i barnehage.

Synes det er greit å gi noe for å vise at du setter pris med den gode jobben de har gjort.

Men jeg ville styrt unna kake til barna hvertfall.

Skrevet

Vi gav et par bøker til barnehagen, noe som ble godt mottatt både av unger og de voksne i barnehagen.

Skrevet

Vi kjøpte SingSang-kort til avdelingen da vi slutta etter to år. Åh, som jeg savner de folka! Synes det var litt koselig å gi en liten ting, og gutten vår er veldig glad i sang så da kunne de jo huske litt på ham innimellom og :) Men tror ikke gave er nødvendig, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...