AnonymeAnine Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg ønsker meg en brødbakemaskin. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger å komme med?
Hanna30 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg har en fra Electrolux som jeg kjøpte hos Elkjøp for ikke så lenge siden (kostet ca. 1500, men var nedsatt til 1000 akkurat den uka jeg kjøpte). Jeg sliter med at brødet faller sammen på midten under steking og derfor blir rå i midten. Har funnet én oppskrift som fungerer, men kjedelig å bare måtte holde meg til den da! Så vil ikke anbefale den iallefall (selv om jeg baker det brødet jeg får tid da, og det blir godt det!). Søstra mi er kjempefornøyd med sin. Det tror jeg er Wilfa, men er ikke 100% sikker. Ikke så mye hjelp i meg, men ville styrt unna Electrolux iallefall.
Fermpetrollen Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Jeg ønsker meg en brødbakemaskin. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger å komme med? Ikke lenge siden jeg selv hadde dette spørsmålet;) kjøpte Wilfa brødmaskin med to eltekroker i februar. Var noe skeptisk, men det forsvant ganske fort! Nå går brødmaskina så og si daglig. Får store, saftige og fine brød. Kan ikke være for uten. Så den har fått sin faste plass på kjøkkenbenken;)
Vogndilla Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Jeg har en fra wilfa, veldig fornøyd med den. Men brukes så og si aldri så skal selge den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå