Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Min vil ikke. Ikke godtatt eller når han skal dra engang. Synes dette er så trist. Han skulle bare visst hvor mange klemmer jeg har tatt når han sover. Anonym poster: 00271248d3dab97481dc46cc2ba940b7
sologsommer Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Min er 6.5, men han elsker og kose og klemme. Gruer meg til det blir stop på det
Serepta Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Ja han klemmer. Men ikke når kompisene ser da selvsagt. Og han sier alltid "Jeg er glad i deg mamma" når han går ut døra om morgenen.
Gjest Leaf Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Får nattaklem og klem når han drar på skolen, eller hvis han skal ligge over hos besteforeldre Og alltid "glad i deg". Men det er ingenting i forhold til hva det var bare for få år siden... Skulle gjerne vært mer, men tror han synes det blir litt rart siden han er blitt så "stor"..
Musemorbr / Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Besøkte en nær venninne her om dagen. Da var det slutt på klem fra gutten hennes på 8. Har fått hadeklemmer før. Men han klemmer henne og besteforeldrene.
piranha Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Min 7-åring klemmer, og bryr foreløpig ikke om det er kamerater til stede:) Det er stort sett bare "hodekoser" (toppen av hodet/pannen) og ikke veldig hjertelige holde rundt deg klemmer, men jeg tar det jeg får;)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 Jeg har en gutt på 8 og en 11, og de er veldig forskjellige. Begge klemmer da, også når kompiser ser det, men 11-åringen er mye mer kosete enn 8-åringen. Begge synes det er trivelig at jeg tar de rundt skuldrene og holder rundt dem når vi går bortover, og legger gjerne opp til det selv ved å gå tett inntil meg. Det gjør de både inne her hjemme og også på vei ut til bilen etter trening o.l. steder som venner ser det. 8-åringen gir korte klemmer, mens 11-åringen fremdeles liker å sitte i armkroken i sofaen og se på tv f-eks. Så han er rett og slett mer kosete. Av og til spør jeg eller pappaen om vi kan ligge ved siden av litt i sengen, og det sier ingen av dem nei til enda. De liker at en av oss legger oss ned ved siden av dem, holder rundt dem og småsnakker litt på sengekanten. Mannen kan finne på å duppe av litt selv og blir liggende sammen med dem helt til de sovner og vel så det Jeg er egentlig positivt overrasket over at det fortsatt er såpass mye fysisk kontakt jeg, så må vel si meg fornøyd.. Anonym poster: 9791c73bf5e18fc18dca83370b5413bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå