Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg er hjemme i permisjon med jenta mi, og nå har jeg fått skikkelig bihlebetennelse, er helt slått ut, vondt uansett hva. jenta mi er og syk (snørrete, hoster og er generelt slapp og grinete) og legetime først i morgen ettermiddag. mannen begynner ikke på jobb før kl 12, men han har vært oppe siden 4 med lillemor, så han har lakt seg igjen nå. Kan han være hjemme fra jobb med sykt barn selv om jeg og er hjemme? Anonym poster: 059c1e02d4c0f5a97ea5210c614170fc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Ja,det kan han :-) For hans del blir det jo både sykt-barn og syk-barnepasser. Anonym poster: b4c1346028998fd8d7571496f0f69774
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Hvis du ikke klarer å ta deg av barnet kan han være hjemme, ja, men da er det pga syk barnepasser, ikke sykt barn. Det er samme ordning og går av samme dager. Anonym poster: 6cd1e0bc30795f1212c08ac7e00bfe53
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Riktig som de andre sier her, du har lønn fra nav for å passe barnet deres, men om du er for syk til å ta deg av det kan mannen være hjemme pga syk-barnepasser. Anonym poster: 19031a71c9e636c60e5218e19d3b3aea
*Lissi* Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Ja, det kan han Mannen var hjemme ved noen anledninger når jeg var i permisjon. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå