enda et lite gull Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 jeg er tre dager på overtid, og nå i mårrest var det som om jeg begynte å lekke... trodde først det var fostervannet som så smått gikk, men da jeg kom meg på do var trusa full av utflod eller noe.. eller kan det ha vært slimproppen? det var så mye, og bare rant videre når jeg var på do. noen som har opplevd dette før? har hatt en del nedpress og kynnere i natt, men kan jo være falsk alarm nok en gang! håper ting skjer snart
Pesta Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Jeg er ingen ekspert altså, men det kommer vel helt an på konsistensen vil jeg tro? Utflod vil jo være hvit (i mer eller mindre grad) men kan vært ganske tyntflytende nå har jeg erfart, slimproppen har jeg aldri sett - men vil tro den også kan komme ut som slim litt etter litt (?) Fostervann er vel blankt og lukter søtlig (etter som jeg har forstått). Ring jordmor/føden om du er usikker om det er vannavgang ihvertfall!Jeg fikk ingen tegn før fødsel sist gang, så har hverken opplevd slimpropp eller at vannet har gått hjemme, det gikk på sykehuset 30 min før ungen var ute Sitter på 3. dagen over termin jeg også nå, håper det skjer noe snart! :/
jrloje Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Det jeg har sett av Slimproppen har vert blankt med blod i og veldig seig konsistens. Så vil tro at det var utflod.. men med kynnere og nedpress er jo ett tegn på at det ordner seg til.. lykke til!
jrloje Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 (endret) Så nå at det rannt videre når du satt på do.. så da kan det nok være vannet ja.. håper du har dratt for en sjekk.. Endret 14. november 2012 av jrloje
benelen Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Det var slik det begynte med med med min første. Jeg det kom noe jeg trodde var utflod, men det var nok litt av slimproppen (ikke hele, for resten kom på sykehuset, og da var det ikke noe tvil). Og jeg begynte å lekke litt, måtte gå med bind. Jeg hadde ikke noe tegn til rier og ringte til føden. Fikk beskjed om å vente og sove og spise. Om ikke noe skjedde innen 24 timer skulle jeg bli satt igang. Jeg måtte også følge med på om vannet forandret farge og om jeg fikk feber. Men det begynte da med rier om kvelden og tidlig om morgenen var hun ute. Det er jo ganske stor sjanse for at det er noe på gang! Så om du ikke har ringt føden så bør du gjøre det! Lykke til!
enda et lite gull Skrevet 14. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2012 takk for tilbakemeldingene alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå