Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg er helt utmattet. Saken er den at jeg har anatomieksamen nå på fredag. Vi har bare hatt 6 uker (egentlig er det et halvårs-studie) på dette emnet, noe som gjør at vi har gått usedvanlig fort igjennom dette. Jeg har ikke hatt en eneste helg fri og har jobbet omtrent 6-8 timer hver dag (inkl helgene). Siden lørdag har jeg vært på skolen i 10 timer, og nå har jeg røket på en smell. Jeg er så sliten og veldig frustrert. Jeg klarer ikke å forstå og er veldig forberedt på at jeg kommer til å stryke. Det er noe jeg overhode ikke ønsker, men jeg VET at jeg ikke har kunnskap nok til å bestå en eksamen (sier ikke dette for å få trøst, men fordi jeg rett og slett ikke klarer å forstå og se sammenhenger enda). Så nå ligger jeg her, tårene er ustanselige. Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Jeg har vært sur, spydig og følt meg som en trassete drittunge i hele dag. Alt har bare svartnet... Enda skal jeg sitte 2 dager til på samme viset! Gjett om noen som gleder seg til fredag etter klokken 2!!! Men fytti rakkern det tar på å jobbe 6 uker i strekk uten fri og helg. Får også knalldårlig samvittighet for 2-åringen :-( skal ikke være lett bestandig! Var godt å få klaget litt! Anonym poster: fc72b32c89e14bc58edd2cb728168905
mammsien Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Lukk bøkene dine og gå å legg deg med god samvittighet. Hvis du føler deg utslitt får du ikke noe til å sitte akkurat nå. Du er kjempe flink og har jobbet knall hardt! Håper du føler deg bedre i morgen og at det løsner litt for deg! Jeg heier på deg! Lykke til på fredag
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Hei.. Da tenker jeg at jeg kan dele denne med deg: Jeg gikk barne- og ungdoms arbeideren (ja jeg vet, mye lettere utdanning) Men jeg var psykisk utslitt når jeg gikk det, og når eksamen kom var jeg rådvill, for jeg ante ikke hva jeg drev med, alt var bare rot, jeg klarte ikke å forstå det jeg leste eller noe. Når eksamens dagen kom,var jeg helt blank og jeg var da 100% sikker på at nå strøk jeg, for det var ingen sjans for meg å komme meg gjennom denne eksamenen med stå karakrter.. De første 30 minutene på eksamenen satt jeg bare å gråt fortvilet, jeg var utslitt, og klarte ikke forstå noe i oppgava.. Men så slo det meg, jeg viste jo det, og det, og det, om jeg bare satt detsammen slik.. osv Etter helvete var over, så følte jeg at jeg hadde klart meg greit nok til en 2er,maks.. Men nårjeg fikk karakterene, så sto jeg der med en soleklar 5er! Trekk pusten dypt, hold fokuset på det enkleste, og skumles resten for hva det er verdt, så kan du huske brøkdeler når du kommer på det enkleste.. Men først og fremst; SOV hele natta, blir bare værre å prøve å lære noe, når man erutslitt og trøtt Anonym poster: 2afc98868dbb0af241fd0d13c569c169
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Tusen takk for gode ord! Det hjelper godt på i en fortvilende situasjon. Bøkene er for lengst klappet sammen, men da jeg var på tur i seng knakk jeg bare sammen.. Får satse på ei god natts søvn og forhåpentligvis en bedre dag imorgen Anonym poster: fc72b32c89e14bc58edd2cb728168905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå