Gå til innhold

Hva mener dere hvis dere sier at noen er blubbete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min nevnte idag noe med min høyde og vekt og sa at det ikke var lurt å være så blubbete når man er ung. Hva regner dere som blubbete? Jeg er forresten 162 cm og 60 kg, og vet godt at jeg helst burde ha gått ned noen kg.

Anonym poster: 0c443ad3077ed6d582ea036627c79398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh......samboer sa du var blubbete?

Sjarmerende fyr, du!

Anonym poster: 46cc8c4742b3bd640b0892532fee3b1b

Skrevet

Da tenker jeg litt lubben, kanskje sexy-lubben :D

Anonym poster: 64308509e168f782a052b9f60cd30abb

Skrevet

Lubben da er man nærmere 70 kg og 160 høy. Tykk fra 70 til 90 og etter det feit.

Synes mannen din er ufin. Gi han en ørefik fra meg.. ;) Verbal sådan..

Skrevet

Hadde samboer kalt meg blubbete, hadde han måtte sove på sofaen en god stund framover;)

Skrevet

Tenker mer utrent jeg da; ikke tjukk, bare litt slapp... :D

Skrevet

Han sa ikke direkte at jeg var blubbete, men han nevnte noen jenter som han mente veide rundt 60 kg og er på min høyde, og sa noe om at det ikke var lurt å være så blubbete når man er så ung. Jeg leser jo veldig lett inn i det at han mener at jeg er blubbete, hvis disse jentene er det.

Godt å se at det ikke bare er jeg som reagerer på slike uttalelser. Jeg spurte hva han ville oppnå med å si det, og da sa han at han var ikke ute etter å såre meg, for det kunne han gjøre mye bedre. Jeg synes ikke at dette er noe hyggelig. :-(

Anonym poster: 0c443ad3077ed6d582ea036627c79398

Skrevet

Om du veier 60 kg så tenker jeg du er slank. Normal. Ikke ta til deg noe her på DIB eller hva mannen din sier om det skulle være noe neggativt om vekta di. Værste jeg har hørt. Ikke bra å veie 60kg? Du er ikke tykk, ikke feit, ikke lubben. Ja, kanskje du har ET PAR kg for mye? Men om du har det så er det faktisk bare sunt :)

Ikke bra å være så kort i hodet som mannen din...

Skrevet

Blubbete er feit i mine øyne, så da syns jeg ikke den beskrivelsen passer på deg. Jeg er 160 og over 70 kg, jeg er blubbete :P

Skrevet

Jeg er 160cm, 57kg, men trener styrke. Jeg vet ikke om noen mener jeg er blubbete, men det jeg vet er at MANGE liker meg. Som i at de synes jeg er "fin" og "sexy", så tja… nei! Om du er normalt fast i kroppen vil jeg ikke si du er blubbete.

Anonym poster: 014435ec03d05ad8f7756c1d231f2366

Skrevet

Blubbete...da tenker jeg runde kinn og dobbelthake, store pupper, slapp rumpe og bilring over bukselinningen.

Synes forresten ikke at du høres tykk eller blubbete ut.

Anonym poster: 67869ab1d400dd2b288f982bba07e1dc

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Da tenker jeg slapp og dvask :)

Snill fyr!

Skrevet

Sier som de over: Blubbete for meg betyr utrent og dvask, med slappe bilringer. Altså lubben uten å være sexy-lubben.

Anonym poster: 89371eff1c9d1f7f022ba32c1abe1d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...