Gå til innhold

Syndigt dyr vinterjakke......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei skikkelig frysepinn, revmatiker og har altid slitt med å finne en varm nok vinterjakke. Derfor har jeg nå kjøpt meg en skikkelig kvalitetsjakke som det skal mye til for å fryse i. Men får så fryktelig dårlig samvittighet. Å legge så mye penger i en jakke til meg selv. Uff fikk nesten litt angst av dette kjøpet jeg. Hvordan forsvarer dere dyre kjøp til dere selv? jakken kostet nesten 6000 :(

Anonym poster: 06730a56eaf1bdcd67a0393cf68c231a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte kjøper du deg jakker da? Tenk at du skal ha denne noen vintre - man bruker fort litt penger om man kjøper billigere jakker hvert år også. Dessuten er du revmatiker - investering i egen helse er aldri dumt (og jeg er en gjerrig shopper:P)

Anonym poster: 96c770417d9f21a40edb3c020d06442d

Anonym poster: 96c770417d9f21a40edb3c020d06442d

Skrevet

Forsvarer det med at jeg er så snill og grei, og med at jeg ikke kjøper dyre vesker og sko.

Helt ærlig så syns jeg det er helt i orden å kjøpe skikkelig yttertøy. Vi bor tross alt i et land der det er veldig værhardt. Så lenge du ikke bytter den ut fordi du heller vil ha en annen farge eller venninna di kjøpte seg ny, så syns jeg det høres fortjent ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...