Gå til innhold

Hva syns dere om denne sofaen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den likte jeg! :) kunne fint hatt den her i stua selv!

Skrevet

Den så veldig god og fin ut! Men personlig ville ikke jeg valgt grått, det er fordi det ikke ville passet i mitt hjem

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Så hard ut :P Liker sofa man synker ned i :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Fin. Men jeg fikser ikke grått i eget hjem eller på egen kropp.

Skrevet

Ikke min stil (beklager!). Men det viktige er jo at du liker den :)

Skrevet

Har en nesten helt lik, bare lysere. Elsker den!!

 

Anonym poster: 9d702bb72a4755d756344e7ceaad3a60

Skrevet

Kjempestor, veldig dominerende hvis rommet den står i ikke er stort nok.

 

Anonym poster: f622b5dc56894f378c7dce1ef6b4fe20

Skrevet

Litt for vanlig og kantete for min smak. Men kjør på om du liker den!

Skrevet (endret)

den er fin, men blir veldig fort nedsittet.... søstra mi har den og blir stygg veldig fort, spesielt hvis du har små barn..

 

egentlig har den litt for lav rygg og...

Endret av holahopp
Skrevet

Syns den så fantastisk ut, absolutt en sofa jeg kunne tenkt meg :)

Men har aaalt for liten stue og garantert ikke råd :P

Hvor står prisen?

Skrevet

Det er den fineste jeg har sett av denne typen, men om noen har andre forslag blir jeg glad! Det skal være grå hjørnesofa.

 

Anonym poster: 5ed8513629266e92d30c196890ab291a

Skrevet

Har nesten lik, bare litt rundere i kantene og i svart med grått i. Fin sofa og plass til mange:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...