Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sofaer/7053346025742---kansas-hjorne-mdivan/ Anonym poster: 5ed8513629266e92d30c196890ab291a
*Miss Flua* Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Den likte jeg! kunne fint hatt den her i stua selv!
L-8 Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sofaer/7053346025742---kansas-hjorne-mdivan/ Anonym poster: 5ed8513629266e92d30c196890ab291a Helt ordinær...
jordbærsjokolade Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Den så veldig god og fin ut! Men personlig ville ikke jeg valgt grått, det er fordi det ikke ville passet i mitt hjem
Gjest Mrs. Careface Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Så hard ut Liker sofa man synker ned i
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Fin. Men jeg fikser ikke grått i eget hjem eller på egen kropp.
NeiTakkAttakk Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Ikke min stil (beklager!). Men det viktige er jo at du liker den
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Har en nesten helt lik, bare lysere. Elsker den!! Anonym poster: 9d702bb72a4755d756344e7ceaad3a60
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Kjempestor, veldig dominerende hvis rommet den står i ikke er stort nok. Anonym poster: f622b5dc56894f378c7dce1ef6b4fe20
Magia Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Litt for vanlig og kantete for min smak. Men kjør på om du liker den!
holahopp Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 (endret) den er fin, men blir veldig fort nedsittet.... søstra mi har den og blir stygg veldig fort, spesielt hvis du har små barn.. egentlig har den litt for lav rygg og... Endret 13. november 2012 av holahopp
silje1989 Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Syns den så fantastisk ut, absolutt en sofa jeg kunne tenkt meg Men har aaalt for liten stue og garantert ikke råd Hvor står prisen?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Det er den fineste jeg har sett av denne typen, men om noen har andre forslag blir jeg glad! Det skal være grå hjørnesofa. Anonym poster: 5ed8513629266e92d30c196890ab291a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 minner om min, jeg har denne: http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/stue/stoffsofa/easy-t-d-west-6007565460097598/nb Jeg likte din også
marsgutt 2013 Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 Har nesten lik, bare litt rundere i kantene og i svart med grått i. Fin sofa og plass til mange:)
prettyfishy Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 http://m.skeidar.no/index.php/category/product/1002/11/0180732 Denne har vi, og jeg er kjempefornøyd.
hjertelykke Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 Hva med denne: http://www.bohus.no/stue/sofaer/sofaer/boston-oppsett-1h/ Fås i mange ulike farger (blant annet grått) og er veldig god å sitte i. Ikke så verst prisen heller, 14 000:-)
hjertelykke Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Se bort fra de fæle pynteputene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå