tante grusom master of law Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Har vært mer eller mindre sengliggende i ni måneder, så skvist ut en baby på nesen fem kilo. Det Er tre måneder siden og sjokket begynner å gi seg:) Deilig å være fungerende og oppegående igjen. Har blitt lat, gidder ikke bruke subjekt i setningene, og er fortsatt for feit til pysjen min. Håper alt er vel her hos kranglerne:) Sug lut: blir det noe green day på deg til sommeren?
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Long time no see, stakkars deg! Stor fin baby da gitt, de er i det minste litt solidere på den størrelsen der (jeg fikk en sånn en som første, hadde vel knapt turt å ta i en liten trekilos...). Men om du faktisk altså skviste den ut - da tar jeg av meg hatten (og holder den foran ansiktet så du ikke ser sjokk-uttrykket). Håper vedkommende behandler sin mor på beste vis og sover og spiser skikkelig, det skylder han/hun deg! Det er fremdeles godt sunt inneklima her hos oss på krangle, veit du Ja, klart det blir, hvis bare BJ kommer ut av rehab... Du da?
tante grusom master of law Skrevet 13. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2012 Jepp fødte på vanlig måte. Legene vurderte om jeg skulle ta ks siden jeg var så svak og dårlig. De kom frem til at jeg ville komme meg fortere etter en vaginal fødsel siden ungen veide maks fire kilo og jeg hadde født en firekilos før. Surprise surprise, han var nesten fem og fødselen tok tre dager fra igansetting i uke 38. Hadde jeg gått til termin hadde han vel hatt snabel og fire bein, hehe. Men har fått verdens snilleste baby. Han sover godt og er så søt. Ja long time no see. Jeg har vært litt off fra verden. Stort sett ligget og spilt wordfeud og lest på wikipedia, helt sant. Blir litt rar i hodet av å være så dårlig. Tør ikke planlegge noe for sommeren. Jeg tror liksom jeg skal bli dårlig igjen. Klarer ikke å forstå at jeg er fin igjen. Ja bj er på rehab ja. Håper han kommer seg hit!
tante grusom master of law Skrevet 13. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2012 Trykket litt fort der. Godt det er lunt her inne:) Jeg satser på å bli regular her igjen.
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Du har vært savnet. Men det er lov å være off når man er dårlig - eneste jeg kan si er at her er det i alle fall symp å hente og lov å blåse ut.
tante grusom master of law Skrevet 13. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2012 Ååå du må ikke si slikt, jeg har brukt opp sutrekvoten min frem til år 2037 minst. Men det er godt å høre:) Jeg har savnet dere og, men har ikke orket noe annet enn en liten kommentar på bim i ny og ne. Ha en fin kveld:)
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Her opererer vi ikke med kvoter, eneste krav er at du også må høre på oss andres surving over tingenes iboende faanskap. Ha en god kveld du også!
tante grusom master of law Skrevet 13. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2012 That I can do:)
Gjest amandine Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Hurra og gratulerer til tante g! Godt å se deg, godt du er på g igjen!
tante grusom master of law Skrevet 15. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2012 Takker og neier:) Det er meget deilig å fungere igjen endelig. Håper alt er bra med deg og:)
Gjest amandine Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Oh Yes! Har hjemmejobbedag i dag, og det er deilig etter mange dager i travelby. Skal ikke si at jeg har fått gjort så mye enda,men så snart kaffekoppen er tom....
tante grusom master of law Skrevet 15. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2012 Deilig med jobbehjemmedag! Her måtte det tre sterke kaffekopper til før jeg kom igang. Det er litt for godt å sitte og snuse på babyhode i sofaen om morgenen. Ha en strålende dag:)
Gjest sug lut Skrevet 15. november 2012 #13 Skrevet 15. november 2012 Ååå, årevis siden jeg har snust babyhode...!
tante grusom master of law Skrevet 16. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2012 Åå det er så deilig. Jeg må nyte det nå. Det blir ikke noen fler unger her i huset kan jeg garantere.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Ikke her heller, ikke om månen sprakk. Bare tanken på en "attpåklatt" gir meg grinetokter. Men jeg tror det kan bli hyggelig å bli bestemor om noen år.
tante grusom master of law Skrevet 16. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 16. november 2012 Skjønner hva du mener. Det er jo koselig med en liten pudding, men så sliten man blir selv om han er utrolig snill og grei. Jeg klarer ikke å forstå hvordan vi overlevde med førstemann som hadde kolikk. Men man klarer det på et vis og plutslig er de store. Ja å være bestemor blir nok hyggelig. Sitte og fortelle barnbarna om gamledager, tjockTVer og et liv uten mobiltelefon. Sitter og ser en veldig bra serie nå -justified. Med han som spiller sheriffen i deadwood, hvis dere kjenner den serien. Han er helt rååå! Anbefales.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 Jeg har fått Deadwood anbefalt men aldri kommet innpå, så jeg kjenner ham ikke, men googla Justified nå. Går den på noen kanal her, eller ser du på nett/dvd?
tante grusom master of law Skrevet 16. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2012 Jeg har lånt serien på dvd av en kollega, men den kan sikkert kjøpes. Eller ses på nett et sted. Den kommer kanskje til norge snart siden den er relativt ny og har fått bra kritikker. Deadwood er også bra. De to er noen av de kuleste seriene jeg har sett. Olyphant er helt konge. Veldig mange bra replikker, særlig i justified. Og så er han veldig barsk og eye candy deluxe. Anbefaler begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå