Gå til innhold

Hva ser de på Ul i uke 8-9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får UL i uke 8+6, hva kan de se da? Er det for tidlig til å se etter downs feks? Ser de bare etter liv, eller kan de se om alt er bra så tidlig?

Anonym poster: d1bebe95c4c701c0dbfa446f371cda52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et lite hjerte som slår :). ben og armer og at babyen er aktiv

Skrevet

De ser ikke etter downs uansett hvor langt man er på vei tror jeg.. Ikke før ordinær ul.

De ser etter liv og sjekker hjertekammer.

Var på ul i uke 8. Var ikke mye annet å se, var bare en klump med små stumper til ben. :P

Anonym poster: 50ad86c06e1390b76c16816088feb0cd

Skrevet

De ser ikke etter downs uansett hvor langt man er på vei tror jeg.. Ikke før ordinær ul.

Var på ul i uke 8. Var ikke mye annet å se, var bare en klump med små stumper til ben. :P

Det er for sent å se etter downs på ordinær mener jeg å ha lest. Men jeg vet ikke hvor tidlig de kan se det...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det er for sent å se etter downs på ordinær mener jeg å ha lest. Men jeg vet ikke hvor tidlig de kan se det...

Det ser de mellom uke 10-12(?) Er hvertfall det jeg mener å huske ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I uke 8 har vi sett hjerteslag og bevegelse, med lillesøster var hun ikke i bevegelse under UL, så de sjekket hjertekamere og blodtilførsel fra morkake til henne, men alt var normalt, så vi fikk ny UL i uke 11, da var det fullt liv :)

Skrevet

En bønne med 4 rundinger som blir til armer og ben, og et bankende hjerte.

Skrevet

Jeg var på ul i uke 10, og da kunne vi se hjertet som slo, ben og armer, og aktivitet. Og hun så til og med at det var en gutt! Jeg trodde ikke man kunne se det så tidlig, men det stemte jo...

Hun snakket også om nesebenet, noe jeg syntes var merkelig, helt til jeg i ettertid fant ut at det var en måte å sjekke for Downs på... ;) Jeg husker ikke hvordan det skulle se ut, men i uke 10 kunne hun altså se at det ikke var tegn på Downs. Det er mulig det skjer mye fra uke 8-9 til uke 10, da, men det var i hvert fall det vi fikk vite den gangen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...