Gå til innhold

Hvilket fiskekake-merke er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så mange forskjellige merker nå på fiskekaker, og forskjellige fra hvilken butikk jeg er på. Hvilke merker (og i hvilken butikk) liker dere best?

Anonym poster: 98c87fabb174fd1f225beb64c1fbbbf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngår de som er vakumpakket og kjøper de som er ferskpakket. Eventuelt kjøper i fiskedisen eller varmdisken

Anonym poster: da47daccac3a1f4fabf4fb892eebce74

Skrevet

Se etter den med mest fisk.

Skrevet

Hvis du vil ha gode fiskekaker som i tillegg er rimelig, anbefaler jeg Godehav sine på Rema1000.Ellers så er det vel de ferskpakkede som er best, men vi spiser nok mest Godehav.

Anonym poster: 834773bbcfbbfd5f815a332e98a3919f

Skrevet

Volda Fiskemat eller Gjendemsjø.

Anonym poster: a1ed4f5dd86061906b22083458b14def

Skrevet

Er dere Voldinger? :)

Sunnmøring ja, men ikke fra Volda nei

Volda fiskemat sine fiskekaker har vært best i test flere ganger.

Anonym poster: a1ed4f5dd86061906b22083458b14def

Skrevet

Godehav skal prøves;) Vi har ingen ferskvaredisk så det blir vakumpakket. Men det er så mange forskjellige merker at man blir surrete.

Anonym poster: 98c87fabb174fd1f225beb64c1fbbbf5

Skrevet

Jeg synes også Gode Hav sine på Rema1000 er gode, og de har høy fiskeprosent. De har også to typer på Meny som jeg synes er gode, jeg husker ikke navnet, men de inneholder begge ca. 60% fisk.

Det er ikke så viktig for meg at de er ferskvare, så lenge de smaker godt og har høyt innhold av fisk. Fordelen med de vakumpakkede er jo at man faktisk kan se hvor mye fisk de inneholder... ;)

Jeg har ambisjoner om å begynne å lage mine egne fiskekaker etter hvert, da, så kan man selv sørge for at de inneholder masse fisk og er sunne (og gode). :) Må bare skaffe meg noen gode oppskrifter (og mer tid) til det. :)

Skrevet

Er dere Voldinger? :)

Nei, men er sunnmøring.
Skrevet

Fiskekakene fra Reinøy og sildekaker fra torgersen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...