LilleBamBam+EnTil Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Hvor det skal stå: Ikke parker nære førerdøren, da en gravid diger dame skal inn i den etterpå Er så lei av å presse meg alt jeg klarer for å kunne komme inn i bilen. Har mer skitt på magen og rompa enn under skoa. Husker sist jeg var gravid. Da måtte jeg be folk om å rygge ut bilen. Og ja, jeg har til og med krabbet inn gjennom bakluka med mindre heldig resultat
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Hehe, unnskyld at jeg ler. Jeg bare ser for meg en gravid, sinna dame sitte inni bilen / stå bak bilen og være illrød fordi hun ikke kommer seg inn / ut av bilen Du vet de skiltene " Baby in the car" ? Skulle nesten vært et hvor det sto: " pregnant woman needs room??" Anonym poster: 415b7317ef8acc3d450770b97513cf24
LilleBamBam+EnTil Skrevet 13. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2012 Hahaha, ja du kan tro jeg har vært sinna. Og banna som en nordlending også. Det beste var da jeg ikke engang kom meg over passasjersetene via bakluka. Stod der med baken i været og banna
*Miss Flua* Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Det er forferdelig irriterende! En av de tingene jeg virkelig forbanna meg over da jeg gikk gravid og når folk parkerer såå nærme, ønsker de å få bulk i bilen sin?!
3 er nok! Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Keg kunne ikke parkere bilen i felles garasjen vår da jeg var gravid. Plassen vår var inntil en vegg og kom meg ikke ut av døren dersom bilen sto innafor strekene. Kunne ikke rygge inn heller da det alltid sto en bil på plassen ved siden av. Frustrerende å måtte ringe gubben for å få han til å parkere. Og enda mer frustrerende når han ikke var hjemme, for da kom jeg meg ikke inn i bilen heller... Nå har vi endelig enebolig med dobbel garasje! Men ikke det at jeg skal ha fler barn...
Kliko Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Egentlig burde alle gravide fått tilgang til handicap plassene? Da hadde man sluppet sure gravide på butikken og folk hadde ikke fått så mye bulker i bilene sine
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Haha! Ja dette har jeg tenkt på mange ganger! På jobb har vi ekstremt smale plasser og flere enn en gang har jeg måttet gå inn passasjersiden! Hvordan skal det blir med mage? Er det grunn nok til å parkere på handikap-parkeringen en periode? Anonym poster: b0a1b44a50869495504afde6dd67f81e
<3 2G <3 Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Egentlig burde alle gravide fått tilgang til handicap plassene? Da hadde man sluppet sure gravide på butikken og folk hadde ikke fått så mye bulker i bilene sine Har tenkt på det mange ganger selv. For selv om jeg enda klarer å klemme meg inn i bilen, så ryker sikkert bekkenet snart om jeg må skreve mer for å komme meg inn!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Hadde menn vært gravide hadde det nok vært egne plasser for dette Anonym poster: 98c64e37adca6a57d4956e995417cc4f
2blå1rosa Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Folk som parkerer åpenyst alt for nær min bildør, har fått ett hakk i sin bildør. Uansett om jeg har vært gravid eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Folk som parkerer åpenyst alt for nær min bildør, har fått ett hakk i sin bildør. Uansett om jeg har vært gravid eller ikke.. Hadde jeg sett deg at du kjører bort uten å gjøre opp for deg hadde du blitt anmeldt. Anonym poster: df43c5468ae8f80cfd5607aad24f0cc5
It's all about me Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Folk som parkerer åpenyst alt for nær min bildør, har fått ett hakk i sin bildør. Uansett om jeg har vært gravid eller ikke.. Og det gjør du fordi??? Rettferdiggjør en ødelagt dør at sjåføren har parkert skjevt, men innenfor ruten? Jeg blir helt matt, snakk om egoisme og skadefryd på høyt nivå.
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Jeg hadde sånne lapper liggende ferdig opptrykt i bilen da jeg var gravidest. Om jeg klarte å komme meg inn via passasjersetet og fikk kjørt avsted skulle neigu ikke idioten på siden av meg få dø i synden, så vedkommende fikk lapp på ruta.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #14 Skrevet 14. november 2012 En morsom historie om dette: Jeg var høygravid og hadde parkert i parkeringshuset på jobb. Bilen på siden av meg hadde parkert så nærme at jeg ikke kom inn førerdøra, og måtte krabbe inn på passasjersiden. På vei over satte jeg meg fast med magen pressende på tuta:) og jeg kom meg ikke løs med en gang... Og langvarig tuting i et parkeringshus høres:)) litt flaut, ja:) Anonym poster: b457cedd2c5e7c4913c0ae668b20cb28
soleia Skrevet 14. november 2012 #15 Skrevet 14. november 2012 Jeg hadde sånne lapper liggende ferdig opptrykt i bilen da jeg var gravidest. Om jeg klarte å komme meg inn via passasjersetet og fikk kjørt avsted skulle neigu ikke idioten på siden av meg få dø i synden, så vedkommende fikk lapp på ruta. Genialt, og mykje betre enn å bulke bildører!
2blå1rosa Skrevet 14. november 2012 #16 Skrevet 14. november 2012 D er ikke snakk om å parkere sjevt og at de er på sin side. Men jeg når jeg sier åpenlyst så mener jeg at det virker som det er gjort med vilje. Må jeg ha min bildør borti nabobilen for å komme meg inn i min bil så er det ikke mitt problem. Jeg sto der først og da synes JEG neste bil som parkerer ved siden av må bruke hue litt eller levere inn sertifrikatet sitt.. Jeg bruke bestandig og passe på at bilen de på sidene av hva jeg parkerer kommer seg inn i bilen. Så jeg spør, hvem er egosistisk da? Og for dere som tolket det slik som at jeg slamrer min dør med vilje hardest mulig i bilen atme meg, så snakk om å ta ting i værste mening!
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. november 2012 #17 Skrevet 14. november 2012 jeg har selv ikke bulket en annens bil pga den har stått for nærme, men guud som jeg fikk kjefta på en her om dagen!! Parkeringa var full av ledige plasser, men en eldre mann og kone skulle presse bilen sin mellom min og en annen bil. Det gikk jo som det måtte gå det, dunk rett i sia på bilen. Tror ikke han så jeg satt i bilen så han lata som ingenting og var på vei til å gå inn på butikken!!!! Gjett hvem som da farte ut av bilen og fortalte klart og tydelig hva jeg mente om slik oppførsel!!! Haha han ble rimelig spak da gitt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå