Gå til innhold

Meninger om dette.. Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er frekt av foreldre å sende bilde av ting man "SKAL" kjøpe til barna deres..?

Må si jeg ble litt satt ut når jeg mottok en sånn mld på telefonen nå. Barna er i en sånn alder at jeg heller finner det naturlig at jeg kan spørre de hvis jeg lurer på hva de ønsker seg.. Eller, så kjøper jeg noe jeg ønsker seg (som kan byttes).

Noen meninger om dette?

Anonym poster: a238af49ff07bb6e805dbc4dd40ec102

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Synes det virker litt frekt ja, men det har jeg aldri opplevd

Skrevet

Hvordan er ordlyden da? "Dette skal du kjøpe til Per"? Det høres litt for vilt ut at de bruker ordet skal?

Anonym poster: f56354253938d62ffc6100ddc0ed62fd

Skrevet

Ordlyden var: Vedlagt følger bilde av det ... vil ha.

Synes det var ganske drøyt..aldri opplevd før jeg heller, så må si jeg ble litt paff.

HI

Skrevet

Hehe, jeg sendte link til en venninne og skrev under at sånn ville ene barnet mitt ha..

Men det var ikke fordi jeg forventa at hu skulle kjøpe det eller for å være frekk, mer at dette var noe a mor ønsket at barnet skulle ha :P Og ment som forslag (hun viser meg ofte link til barneklær på eget intiativ da).

Er jo ikke sikkert de mente det så ille som man kan tolke det. Synes det er supert å få forslag til ting jeg.

Anonym poster: 9c0eb25dad3ff8eb7469c457cd7638d0

Skrevet

Jeg mener at jeg ville spurt de hvis jeg lurte på hva de ønsket seg.. Så jeg syntes det var litt frekt å sende en sånn melding ut av det blå.. :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...