Gå til innhold

Hva gjør dere sammen med barna etter bhg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler all tiden man har går med til middagslaging og husarbeid jeg...rekker dere å leke sammen med barna deres på hverdager? Min er utrolig dårlig på å leke alene, men jeg har bare ikke tid til å leke hele tiden...og da får jeg dårlig samvittighet ovenfor han...skulle hatt råd til å gå hjemme så alle huslige sysler var ferdig til barnet kom hjem fra bhg:)

Anonym poster: 3c93089bf9a687afe0e0d54fde686a34

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Gjør egentlig ikke så mye. Hun liker best å leke alene og gidder ikke leke med meg så lenge :P

Synes vi har kjempe god tid etter bhg jeg og vi leker, koser, leser, ser på barnetv og dusjer innimellom :)

Husarbeid tar jeg etter hun har lagt seg eller i helgene :)

Skrevet

Spiller uno, kims lek, hobbybøker, danser til musikk på youtube, barnespill på ipad. Faren lager mat. Eg både engasjeree ungene og rydder på kjøkkenet og vasker kler.

Skrevet

Her lager vi mat, prater sammen og jeg hjelper til hvishan trenger min hjelpene hånd til noe.

Jeg er ikke så euforisk, og mener han har godt av å utvikle sin kreativitett på egenhånd, og være selvstendig.

Ellers er vi på trening flere dager i uken, da han er svært aktiv, ellers spiller vi spill, ligger og leser litt og sånt.

Vi tar livet my med ro mellom slagene:)

Skrevet

Føler all tiden man har går med til middagslaging og husarbeid jeg...rekker dere å leke sammen med barna deres på hverdager? Min er utrolig dårlig på å leke alene, men jeg har bare ikke tid til å leke hele tiden...og da får jeg dårlig samvittighet ovenfor han...skulle hatt råd til å gå hjemme så alle huslige sysler var ferdig til barnet kom hjem fra bhg:)

Anonym poster: 3c93089bf9a687afe0e0d54fde686a34

de4t kan jo være kvalitetstid å ha med barna på huslige sysler og da.... vasker du, gi barnet en klut. Lager du mat, la barnet hjelpe til{ sitte{stå sammen med deg og lage mat. Feier du, la barnet feie, skal du ut med søpla, ta med barnet ut. osv osv.... de leker hele dagen i bhg, så de har jo ikke vondt av å hjelpe til litt hjemme.... og de fleste barn er fornøyd bare de får oppmerksomhet fra foreldrene sine.....

Anonym poster: 8aa5ae827e29c6a6350d4fc525d7b031

Skrevet

Er dessverre ikke alltid så flink til å finne på noe med dem i uka..

Blir liksom litt smårydding, middagslaging, spising, evnt dusjing og så er ettermiddagen over. Heldigvis er de to og leker mye sammen :P

Men har mine bra perioder hvor jeg glimter til med kilelek, duplo/lego- bygging, ut å gå tur, setter på musikk og danser eller noe annet de har lyst til ;)

Skal ta meg selv i nakken framover!

Anonym poster: b0553abe5a51ee7dc75b10bb6820296c

Skrevet

Mine barn er 5 og 7 1/2 år så de leker en del sammen.

Storesøster gjør lekser og går ofte ut, mens lillebror ser på tv, leker oppe eller nede, perler, tegner, spiller ludo eller stigespill ol. Han liker også å gå ut. Så er det jo barneidrett, besøk, dusjing eller bading.

Skrevet

Jeg er alene med mine to fram til mannenkommer hjem ca 17.30. Før det er det matlaging, lekser, Lego, pusling, iPad, film, eldste treffer venner etc. Minsten henger med meg, maser en del, men når jeg skal lage mat får han spille eller se film.

Anonym poster: 4f69abb3e62bc4d309e2dcc90ec443d7

Skrevet

Min gutt på 4,5 år er utrolig flink til å leke alene, og elsker alenetiden på rommet sitt etter middag, han traller og prater og tegner masse hjerter til mamma'n sin, pusler med lego eller biler osv.Når det er barne TV-tid legger han seg godt tilrette i armkroken min mens jeg dormer litt på sofaen og han ser barne TV.Synes vi har veldig rolige og behagelige ettermiddager, og jeg ser at han liker å "roe ned" etter barnehagen og trenger derfor ikke noe masse aktivitet og aktiv lek.

Anonym poster: a3672094eae0435068fe0ca032508e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...