Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Hva bruker du det til og er det verdt pengene? Ser at selve boksen koster 799, hva trenger jeg i tillegg? Anonym poster: 6c87491d382d327e3a274dd8a2991dba
Hilde_85 Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Det du trenger i tillegg er internett og en skjerm den kobles til. Jeg er veldig fornøyd med vår. Vi bruker den til forskjellige media på nett (youtube/annen video) Koblet opp mot en annen stasjonær pc der vi har en del filmer. Bruker den til netflix Bruker den til å vise bilder. Streame musikk/bilder fra iphone Når den går i "dvale" så har vi en egen mappe med bilder som den viser, og det er hyggelig (nesten som en stor digital fotoramme) Og det er veldig lett å legge til bilder til denne mappen via bildestrøm på telefonen. Er helt sikkert mer og, men kommer ikke på det nå
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Vi har, her brukes den lite. Leier film av og til. Aner ikke hvorfor manen kjøpte den....Han har sikkert noen gode argumenter. Bilder ses via playstation her så trenger ikke Apple tv til det heller. Anonym poster: be5596b8f5787a399649c0f515bea947
*Miss Flua* Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Det du trenger i tillegg er internett og en skjerm den kobles til. Jeg er veldig fornøyd med vår. Vi bruker den til forskjellige media på nett (youtube/annen video) Koblet opp mot en annen stasjonær pc der vi har en del filmer. Bruker den til netflix Bruker den til å vise bilder. Streame musikk/bilder fra iphone Når den går i "dvale" så har vi en egen mappe med bilder som den viser, og det er hyggelig (nesten som en stor digital fotoramme) Og det er veldig lett å legge til bilder til denne mappen via bildestrøm på telefonen. Er helt sikkert mer og, men kommer ikke på det nå Samme bruker vi den til skjønte ikke poenget med at samboeren kjøpte den med en gang, men er veldig fornøyd nå etter noen uker i bruk
Kathrine. Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Bruker til netflix, youtube, musikk, bilder. Liker den godt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Her brukes den mye. Til det samme som de andre over skriver. Vi har satt vår til Amerika og får leid enda flere filmer, men har fortsatt ikke leid noen da. Har bare hatt den i 1,5 uke. Anonym poster: 97c186b44974f9d92eef1d866be17b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå