Gå til innhold

Hvor ha bilsetet?


bamby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hørte for noen år siden at passasjersetet foren er det farligste i en bil statistisk sett - har noe med påkjørselen fra høyre og utkjøringer å gjøre. Så spør du meg: i baksetet!!! Dessuten er det alt for lett som sjåfør å bli distrahert med en liten gullunge ved siden av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at det blir bak på skrå fra der jeg sitter :) men så er jeg veldig heldig og har verdens beste datter som kan hjelpe meg om det er noe når hun er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini har sitti bak passasjersetet fram til nå. Når babyen kommer så skal han få den plassen og mini på 3 flyttes bak førersetet. Dette fordi jeg kommer til å kjøre mer bil med babyen enn 3-åringen i året som kommer. Etter permisjonen spiller det egentlig ikke noen rolle hvem som sitter på hvilken side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt som deg Squirrel79, det blir nok sånn, har ei jente på 5 år fra før som nok vil synes det er stas hjelpe litt til...

 

Hadde nok og vært kjekt hatt baby ved siden når en er alene i bil og babyen trenger noe som helst, men føles tryggest bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...