Gå til innhold

Noen som selv har kjørt med rier til føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på dette siden jeg har to veldig raske fødsler bak meg og om det setter igang så må jeg kjapt komme meg avgårde imens mannen må vente på barnevakten . Eller om det skjer når mannen er på jobb. Men er kanskje uforsvarlig å kjøre med rier med feks 3 min mellomrom. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville anse d som uforsvarlig ut i fra hvordan jeg var i bilen på vei til sykehuset. Siste gang fødte jeg 50 min etter adkomst til sykehuset. Jeg kan IKKE se for meg at jeg kunne kjørt selv.

Hva med taxi? Det må vel være et sikrere alternativ?:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å kjøre selv til føden. Ikke anser jeg det som forsvarlig heller om du har veldig kjappe fødsler.

Hva med taxi? Vi har også noen kjekke kvinner og menn i rødt og gulbil som står til tjeneste når vi trenger dem. Det er vel kanskje det absolutt tryggeste alternativet :-)

Skrevet

Med styrtfødsel bak meg fikk jeg beskjed om å ringe ambulanse neste gang om vannet går hjemme. Jeg hadde aldri klart å kjøre selv med rier!

Skrevet

Det virker som du bare får svar fra oss med raske fødsler her ,men jeg har aldri hatt rier med mellomrom av noe særlig art. Jeg bor 1 km fra sykehuset og hadde ikke klart å kjøre, klarte jo ikke engang å kle på meg før jeg dro i ambulanse.

Hører jo om de som vasker hus med rier, da må det vel gå å kjøre bil også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...