lowe+spire Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Så rar jeg er, har så vidt kommet inn i rutiner med førstemann og nå er jeg allrede inne og smyger på barnimagen forumet igjen Det var så spennende og koselig å gå gravid, spesielt mot slutten da en går og venter på fødsel. Jeg har visst glemt hvor vondt jeg hadde det og hvor svær jeg var på slutten ! Meen må nok vente et par år før minsten skal bli storebror, må bli ferdig med utdanningen først Er jeg bare helt rar, eller er det flere som tenker det samme som meg ?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Jeg tenker at du er litt rart og litt normal Vi glemmer som kjent ting ganske fort. Godt er nok det, ellers tror jeg det ville vært mange flere enebarn Den første tiden er ganske så rolig og avslappende (med mindre ungen har kolikk), så da er det ikke så rart at disse tankene dukker opp. Men om noen mnd krabber ungen rundt på gulvet, og man må følge med på alt barnet foretar seg. For meg personlig ville det vært altfor slitsomt når man er gravid. Så all ære til de som har to tette Vi har litt over 2 år mellom våre, og for meg var det helt perfekt. Yngste er nå 9 mnd, og kan innimellom fortsatt få samme tankene som deg. Men heldigvis slår realiteten inn etter noen sekunder
jippijegharfødt Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Jeg har hatt det på samme måte. Det var verst da jeg fikk mitt første barn. Ville bare bli gravid igjen, og det var veldig sterke følelser. Det gikk faktisk over ett år før jeg klarte å få det såpass på avstand at jeg klarte å se framover, og ikke bare lengte tilbake eller til en ny graviditet. Da jeg fikk mitt andre barn så kom jeg inn i samme boble, men klarte å holde det mer på avstand da. Hadde to barn å ta meg av og innså gledene ved å ha barna, skjønte at det største ikke er å gå gravid med dem og føde, men å ha dem og se dem vokse. Men må likevel si at jeg fortsatt har den lengselen etter det å gå gravid og all den spenningen og gode følelser det bringer med seg. Barna er 2 og 4.
lowe+spire Skrevet 13. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2012 Godt og høre at jeg ikke er heeelt på jordet Men som sagt så får nok bare eggstokkene roe seg ned i ett par år, før vi kan begynne å planlegge nestemann
Venja Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Vel, viss du er rar så vet jeg ikke hva jeg er Etter nr 3 så var jeg "klar" igjen til å få en til etter et par måneder. Kjenner fortsatt på at det kunne vært kjekt med en til og nå er barna 5 1/2 år, 4 år og 1 år. Travelt og kjekt. (Trenger jeg å si at jeg var klar for en ny en kjapt etter nr 1?) Tror det er helt normalt
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Hehe ja det var jo kjapt Men det er vel en bra ting Jeg var klar som et egg 5-6 mnder etter at storesøster ble født, men samboeren var ikke helt enig. Både med tanke på jobben min og det at de skulle være så tette. Vi ble gravid på 2. forsøk når storesøster var 18 mnd. Jeg har enda ikke blitt klar for nr.3 og vi stopper på 2 Kunne jeg velge på ny hadde jeg valgt å få lillebror ca 6 mnd tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå