Gå til innhold

Mye penger bruker dere på barnas julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye penger bruker dere på barnas julegaver? Sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer fra 500 til mange tusen, kommer an på hva de trenger og ønsker seg det året.

I år skal de to eldste få hver sin ipad, så da blir det noen tusen i år. De to yngste får for ca 1000 kr hver i år. Det trenger ikke være helt likt hvert år, dette jevner seg ut på sikt.

Skrevet

Kommer an på hva de trenger og blir glade for. De får mye i løpet av et år uansett, så det er ikke verdien på julegaven som teller syns jeg. I fjor ( da var de 3 og 5 ) fikk de hvert sitt akebrett, pluss en gave til hverandre fra hverandre. De "svømte" i gaver uansett:)

I år får de Wii på deling, pluss noen småting som hører til spillet de ønsker seg.

Skrevet

Varierer men er ikke blitt mer enn 1000 til hver. I år lurer jeg på playstation 3 eller xbox.

Skrevet

500-600 til hver, men det kommer jo litt an på hva de ønsker og trenger det året.

Skrevet

I år blir det 778,-.

Bortoverski, sko og staver. :)

Skrevet

hittill har vi brukt mellom 150-300 kr på hvert av barna. Ting jeg kommer på vi har kjøpt er: gåvogn, dukkeseng, lego, lekekanin. Vet ikke helt hva vi skal kjøpe i år.

Skrevet

Her blir det rundt 5-600 på hver av ungene i år...

Skrevet

Signerer egentlig Fire småtroll, det varierer veldig! Men på sikt utjevner det seg. Ca 500-1000 kr på hvert barn til vanlig, noen ganger mye mer, andre ganger mindre. Kommer helt an på hva de ønsker seg og trenger også. Og det blir også oftere dyrere gaver når de blir eldre enn når de er små fordi tingene de ønsker seg ofte er litt dyrere.

I år syr jeg sakkosekker til alle ungene, det kommer vel på ca 600 kr pr sekk i bare materialer. Så får de tre yngste noe lite utenom, og eldste får PC (det skal alle barna få når de blir like gammel).

Skrevet

Mini paa 2 faar for ca 1000 i aar. Lekekjökken med litt tilbehör.

Skrevet

Det har variert litt. Rundt 1000 - 2000kr. Ifjor fikk de xbox 360 kinect med spill på deling + noen andre småting.

I år får de hver sin ny dvd spiller til bilen og høretelefoner mm.

De får ikke flere hundre kr. i tull/leker og vas ellers i tillegg, det kan får de ønske seg hos andre

Skrevet

Ca. 2000. Kommer an på hva de trenger/ønsker seg. Kjøper nødvendigvis ikke for 2000 til minsten. Han har ikke ytret noen ønsker, og det er faktisk ikke en eneste ting han trenger vi ikke har fra før.

Skrevet

Varierer.

I år blir det ca 1000- 1500 pr unge.

Skrevet

Kommer an på hva de trenger og blir glade for. De får mye i løpet av et år uansett, så det er ikke verdien på julegaven som teller syns jeg. I fjor ( da var de 3 og 5 ) fikk de hvert sitt akebrett, pluss en gave til hverandre fra hverandre. De "svømte" i gaver uansett:)

I år får de Wii på deling, pluss noen småting som hører til spillet de ønsker seg.

Hadde heller kjøpt Wii U som nå slippes 30 nov. Ny spillkonsoll etyerdølgeren av Wii

Skrevet

Har vore rundt 500 til no, men ser jo at det kan kome høve der me kjøper dyrare etter kvart, feks skiutstyr og elektronikk når dei vert større.

Skrevet

Hadde heller kjøpt Wii U som nå slippes 30 nov. Ny spillkonsoll etyerdølgeren av Wii

takk!:) tenkte på det ja:)

Skrevet

Varier en del. Hun harvbursdag i nov så i år fikk hun bursdag gave til 1500 ca. Så til jul blir det vel kanskje 1000. Tilbehør til dukkehus pluss sko og klær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...