Gå til innhold

3 dager på overtid, men negativ test :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke at jeg, i en alder av 27 år, skulle spørre om dette..men h ordan fungerer når dette med eggløsning i forhold til mens? Jeg vet at suklusen kan endre seg, men er det i forhold til eggløsningen? At tiden mellom eggløsning og mens alltid er den samme?

Pga en fantastisk app har jeg alle disse dagene inne, så jeg forstår ikke hvorfor testen skulle være negativ.

Jeg tok den igår, og før om jeg har vært sen og testen har vært negativ, har jeg fått mens med en gang etter jeg har tatt testen..

Skal ta en ny om etpar dager, å håpe på det beste da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende mensen er sen også?

Skrevet

"Mange" som første tester posititivt i uke 5-6..

Eller så kan mensen være forsinket, ja. Blir jo litt vanskelig for oss her inne å si noe om det igrunn. Men lykke til uansett :)

Anonym poster: 7949e2007041cd89c5ab17e898ca7638

Skrevet

Haha, takk for svar :P

Men jeg spør jo ikke om jeg er gravid da..såpass vet jeg at dere ikke kan hjelpe meg med ;)

Det jeg lurer på er om tiden mellom eggløsning og mens alltid er konstant? At når man sier man mensen er sen, så er det pga det i utgangspunktet va eggløsningen som var sen.

Mener jeg har hørt det før. Å siden jeg vet når jeg hadde EL sist, så skulle jeg sjekke det liksom :)

Skrevet

He he, jeg stilte samme spm her inne for noen uker siden. Jeg fikk neg test tre dager over, og var også helt sikker på eggløsningen. Fikk da svar om at det alltid var samme antall dager mellom el og mens, så jeg måtte ha regnet feil. Jeg tok ny test og er gravid, 8 uker på vei, så ikke vet jeg;)

Skrevet

Det skal alltid være samme antall dager mellom eggløsning og mens, fordi dette har med det gule legemet å gjøre, og derfor skal dette bare variere med 1 dag pluss/minus. Men, er du 100% sikker på når du hadde eggløsning?

Jeg har vært maaaaaaange dager forsinket med mensen, pga. at eggløsningen var forsinket, uten å være gravid. Når jeg ble gravid, ble testen positiv 1 dag før forventet mens.

Men, håper jo at du får det svaret du ønsker deg! :)

Anonym poster: fbe05e57a709c6cbe209557fb52fee17

Skrevet

Fikk mensen igår :/ hadde sikkert tenkt så mye på det, og stressa meg så opp at jeg holdt tilbake mensen eller noe :)

Satser på neste el da!! :) takk for svar :)

Skrevet

He he, jeg stilte samme spm her inne for noen uker siden. Jeg fikk neg test tre dager over, og var også helt sikker på eggløsningen. Fikk da svar om at det alltid var samme antall dager mellom el og mens, så jeg måtte ha regnet feil. Jeg tok ny test og er gravid, 8 uker på vei, så ikke vet jeg;)

Gratulerer så masse :D kos deg med lille babymagen :)

Gjest ________
Skrevet

Jeg bruker å ha eggløsnimg 5 dager før mens, dette vet jeg siden jeg har tatt eggløsningstester. Har 35 dagers syklus så eggløsningen kommer rundt dag 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...