Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Slanker meg, og gruer meg litt til desember måneden... Aner ikke hvor mye kalorier feks et glass vin inneholder, er veldig glad i rødvin og drikker feks 2-3 glass om helgen..Er det best å kutte ut vin helt om man skal seriøst ned i vekt?? Trener 3-4 ganger i uken nå, gått ned 2 kg de siste 3 ukenekun ved å trene.Men måler mitt er å gå ned ca 5 kg til. Så da tenker jeg på desember måneden, skal ut på ca 3 julebord osv. Anonym poster: fc882fd4c0b93a5c937719986d940d45
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Om du virkelig vil ned er det best å kutte det ut når det er unødvendig og begrense seg når du har veldig lyst. Haster det med de 5 kiloene bør du la være all vin, men kan du gå ned i januar kan du kose deg på julebord og la januar (og ev. februar, mars) være uten vin, til du har nådd målet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Så med andre ord, det inneholder mye kalorier i vin og øl? Anonym poster: fc882fd4c0b93a5c937719986d940d45
mrsrogaland. Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 (endret) Er en del kalorier ( holdt på å skrive alkorier) i øl, ja. Det finnes jo feks tuborg lite med færre kalorier.. Endret 13. november 2012 av mrsrogaland
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Det er dessverre masse kalorier i begge deler, men som mrsrogaland sier, finnes det lite utgaver. Trolig ikke som vin da, men er ikke helt sikker.
PintSizedDictator Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Øl inneholder ekstremt mye kalorier, men det finnes en lett variant. Lite øllen. Vin vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå