Gå til innhold

Slanking og vin/øl!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slanker meg, og gruer meg litt til desember måneden... Aner ikke hvor mye kalorier feks et glass vin inneholder, er veldig glad i rødvin og drikker feks 2-3 glass om helgen..Er det best å kutte ut vin helt om man skal seriøst ned i vekt?? Trener 3-4 ganger i uken nå, gått ned 2 kg de siste 3 ukenekun ved å trene.Men måler mitt er å gå ned ca 5 kg til. Så da tenker jeg på desember måneden, skal ut på ca 3 julebord osv.

 

Anonym poster: fc882fd4c0b93a5c937719986d940d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du virkelig vil ned er det best å kutte det ut når det er unødvendig og begrense seg når du har veldig lyst.

Haster det med de 5 kiloene bør du la være all vin, men kan du gå ned i januar kan du kose deg på julebord og la januar (og ev. februar, mars) være uten vin, til du har nådd målet :)

Skrevet

Så med andre ord, det inneholder mye kalorier i vin og øl?:)

 

Anonym poster: fc882fd4c0b93a5c937719986d940d45

Skrevet (endret)

Er en del kalorier ( holdt på å skrive alkorier) i øl, ja. Det finnes jo feks tuborg lite med færre kalorier.. :)

Endret av mrsrogaland
Skrevet

Det er dessverre masse kalorier i begge deler, men som mrsrogaland sier, finnes det lite utgaver. Trolig ikke som vin da, men er ikke helt sikker.

Skrevet

Øl inneholder ekstremt mye kalorier, men det finnes en lett variant. Lite øllen.

 

Vin vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...