Gå til innhold

på overtid....! kjipt å bare gå rundt og vente


enda et lite gull

Anbefalte innlegg

min termin var 4 november, mens sykehuset hadde satt sin til i går, 11 november.. flere som er på overtid?

trodde at andre mann ville komme like tidlig som førstemann, om ikke tidligere,og hun kom to uker i forveien.. så kjenner det er kjipt å gå og vente og håpe hver dag. gleder meg sånn til å se den lille prinsen!:) noen som har gode tips til hvordan jeg skal få dagene til å gå litt raskere, så jeg slipper å tenke på når ting skal begynne å skje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 10.november som er ul-termin, er jo den som telles :) Så 3 dager over, og spenningen stiger. Her har det gått mye i tv-serier, småturer for å prøve og lokke ut den lille og masse kvalitetstid med 4-åringen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mens og ul termin 6 november og ingen tegn til fødsel her... Det er så kjedelig å vente. Gikk over med første også, hun kom en uke over, så jeg hadde det i bakhodet. Men jeg hadde ikke forestilt meg at jeg kom til å gå lengre enn det.

 

Jeg har bakt og ordna en del, men det begrenser seg litt nå med fryseplass og bekkenet er ikke bra så jeg kommer meg ikke ut på tur...Utrolig kjedelig å bare sitte her og henge. Begynner å bli lei av å strikke. Men jeg merker at nå er jeg bare lei så alt jeg gjør eller kunne gjort bare er tiltak.... Å føde er vel det eneste som står i hodet nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fryktelig kjedelig å bare gå og vente, uten at det skjer noe... Er også på overtid her, men hadde jo regna med det, siden første jenta mi måtte "tvinges" ut 15 dager på overtid... Men hadde jo et lite håp om at jeg kanskje kom i gang naturlig denne gangen da... Er jo en opplevelse jeg har lyst å få prøve, ikke bare ha fått en bestilt time på sykehuset, bli satt i gang og at det er slik det er å få barn liksom.....

 

Kjenner jo ingen tegn til at det er noe som er på gang, så i går begynte jeg å rydde, vaske og tørke støv... som så gikk over til en liten ommøblering av loftstua... Lille nurket har jo ikke tenkt å komme ut alikevel, så får jo bare fortsette i dag. Eneste er jo at med så mye aktivitet har jeg kjent at jeg er sliten i korsryggen. Faktisk kjedelig at det ikke ble til noe mer i løpet av natta... men men.... Får bare krysse fingre for at det SNART skjer noe... for alle her inne!!! Og at vi snart har våre små etterlengtede i armene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er strengt tatt ikke på overtid enda, 10 dager igjen til UL - termin, men jeg VET at den er for langt fram...

Mens - termin var i går, så jeg føler det som om jeg er på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lille prinsen kom til verden 15 november, så nå er ventetiden endelig over for min del :) lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...