Gå til innhold

Er jeg fucka i hode?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å bli gravid.

Har hatt 1. prøverørsbehandling men ikke vellykket.

 

På facebook så poster folk hele tiden babybilder og statuser om at de er gravide osv.

 

Og i stedenforå bli glad på dems vegne fikk jeg lyst å kaste mobilen i veggen.

 

Er jeg fucka i hode eller er det andre som sliter som også føler det sånn noen ganger?

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aboslutt ikke, forstår deg godt, når du ønsker og ha barn selv også :), håper dere lykkes snart :)

Skrevet

Helt normalt!

 

Anonym poster: ed7101bf503337dbbd4a1d3062eeb197

Skrevet

skjønner det godt jeg.

 

Kan ikke si jeg har slitt slik som deg, men det tok nesten 2 år før det klaffet med førstemann. Må da si jeg fikk noe av de samme reaksjonene som deg!!

 

Har et søskenbarn som har slitt i ca 6 år nå og må si jeg gruer meg til å fortelle henne at jeg venter nr 2. Jeg er jo lykkelig og glad, men vet hvor fryktelig det må være for henne!!!!!!

Skrevet

Jeg vil tro det er en helt normal følelse.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Nå er jeg dessverre en som er overfruktbar, så jeg kan ikke si jeg vet hva du føler.

 

Men jeg kan se for meg at dette er en helt normal reaksjon. Er jo ikke sånn at du ikke unner andre å få barn, men savnet etter eget barn og sorgen over å ikke bli gravid er nok veldig overveldende for deg :(

 

Sender deg en klem og krysser fingre og tær for at det snart er DU som poster en lykkelig status om kommende spire :D

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Tror det er vanlig å bli frustrert. Ordbruken din er derimot litt umoden...

 

Vi prøvde lenge før jeg ble gravid. Maktet likevel å glede meg på andres vegne, men tror begge deler er normalt ;)

Skrevet

Aboslutt ikke, forstår deg godt, når du ønsker og ha barn selv også smile.png, håper dere lykkes snart smile.png

 

Tusen takk for det :)

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

skjønner det godt jeg.

 

Kan ikke si jeg har slitt slik som deg, men det tok nesten 2 år før det klaffet med førstemann. Må da si jeg fikk noe av de samme reaksjonene som deg!!

 

Har et søskenbarn som har slitt i ca 6 år nå og må si jeg gruer meg til å fortelle henne at jeg venter nr 2. Jeg er jo lykkelig og glad, men vet hvor fryktelig det må være for henne!!!!!!

 

Det skjønner jeg at du gruer deg til, men hun vil nok bli glad på dine vegne uansett :)

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

Nå er jeg dessverre en som er overfruktbar, så jeg kan ikke si jeg vet hva du føler.

 

Men jeg kan se for meg at dette er en helt normal reaksjon. Er jo ikke sånn at du ikke unner andre å få barn, men savnet etter eget barn og sorgen over å ikke bli gravid er nok veldig overveldende for deg :(

 

Sender deg en klem og krysser fingre og tær for at det snart er DU som poster en lykkelig status om kommende spire :D

 

Nei er jo nettopp det, jeg ville jo ikke unt dette til min verste fiende liksom... Er jo ikke og vil jo ikke være slem :)

 

Tusen takk for det, og tro meg, når jeg blir gravid skal verden få høre det :)

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

Tror det er vanlig å bli frustrert. Ordbruken din er derimot litt umoden...

 

Vi prøvde lenge før jeg ble gravid. Maktet likevel å glede meg på andres vegne, men tror begge deler er normalt ;)

haha, det var det beste ordet jeg fant som beskrev det godt nok, pluss at jeg er nok litt umoden :P

Er jo liksom ikke det at jeg ikke blir glad for at andre er gravid, jeg skulle bare ønske alle kunne holde det hemmelig :P hehe :)

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

En naturlig reaksjon. Føler veldig med deg og håper at det snart blir deres tur! Livet er urettferdig. Syns forøvrig det er en uting å poste bilder av barn på nettet.

Skrevet

En naturlig reaksjon. Føler veldig med deg og håper at det snart blir deres tur! Livet er urettferdig. Syns forøvrig det er en uting å poste bilder av barn på nettet.

 

Tusen takk for det :)

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

Hvis mannen din fucker deg i hodet så er det ikke så rart at du ikke blir gravid. Vurdert å prøve vaginalt?

 

Anonym poster: 821bea6853038169397b23b80f85740c

Skrevet

Been there, done that..

 

Det er heilt vanleg når ein er oppi prosessen med å få barn og må innsjå at det ikkje er sikkert at ein lykkes. Det gjer deg ikkje til eit dårleg menneske.

Skrevet

Hvis mannen din fucker deg i hodet så er det ikke så rart at du ikke blir gravid. Vurdert å prøve vaginalt?

 

Anonym poster: 821bea6853038169397b23b80f85740c

 

Hahahaha... prøvd det å, men funker ikke det heller...!

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

Been there, done that..

 

Det er heilt vanleg når ein er oppi prosessen med å få barn og må innsjå at det ikkje er sikkert at ein lykkes. Det gjer deg ikkje til eit dårleg menneske.

 

Takk for det :)

 

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

Heeeeelt normalt! Ble sånn selv. Setter stor pris på det som Sommerfuggel sier :D Har vært der selv i mange år, og skjønner frustrasjonen så alt for godt. Mange tror vi ikke vil vite det om de er gravide, men det stemmer ikke for meg. Bare det å få vite det tidlig for å få tid til å glede seg sammen med den gravide.

 

Ønsker deg masse masse lykke til, og krysser det jeg har :D

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353073893' post='144737273]

Heeeeelt normalt! Ble sånn selv. Setter stor pris på det som Sommerfuggel sier :D Har vært der selv i mange år, og skjønner frustrasjonen så alt for godt. Mange tror vi ikke vil vite det om de er gravide, men det stemmer ikke for meg. Bare det å få vite det tidlig for å få tid til å glede seg sammen med den gravide.

 

Ønsker deg masse masse lykke til, og krysser det jeg har :D

 

Hehe bra jeg ikke er alene i alle fall :)

 

Tusen takk for det!!! <3

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353073893' post='144737273]

Heeeeelt normalt! Ble sånn selv. Setter stor pris på det som Sommerfuggel sier :D Har vært der selv i mange år, og skjønner frustrasjonen så alt for godt. Mange tror vi ikke vil vite det om de er gravide, men det stemmer ikke for meg. Bare det å få vite det tidlig for å få tid til å glede seg sammen med den gravide.

 

Ønsker deg masse masse lykke til, og krysser det jeg har :D

 

Hehe bra jeg ikke er alene i alle fall :)

 

Tusen takk for det!!! <3

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Bare hyggelig :D

 

Du er IKKE alene, vet ikke om du er inne på bli gravid/ assistert/ slitere forumene her, men der er det mange på samme plass i livet som støtter og oppmuntrer hverandre :D

 

 

Skrevet

Er inne på noen forumer, eller emner hvor man sliter. Men jeg turte ikke stå med nick siden jeg er egentlig ganske flau over at jeg tenker sånn.

Hvem ligger å griner fordi en venninne ble gravid liksom?

Følte meg slem og unormal. Jeg ville jo aldri blitt lei meg for det, men jeg fikk vite 24/10 at det ikke ble noe bebis på meg så er ganske nytt også :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

Er inne på noen forumer, eller emner hvor man sliter. Men jeg turte ikke stå med nick siden jeg er egentlig ganske flau over at jeg tenker sånn.

Hvem ligger å griner fordi en venninne ble gravid liksom?

Følte meg slem og unormal. Jeg ville jo aldri blitt lei meg for det, men jeg fikk vite 24/10 at det ikke ble noe bebis på meg så er ganske nytt også :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Jeg har det, flere ganger. Men det er min sorg, jeg vil fortsatt dele gleden med de etter jeg har grått litt ;) jeg har mange "tantebarn" rundtom, så det er da bare godt når sorgen slipper litt :)

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353074595' post='144737337]

Er inne på noen forumer, eller emner hvor man sliter. Men jeg turte ikke stå med nick siden jeg er egentlig ganske flau over at jeg tenker sånn.

Hvem ligger å griner fordi en venninne ble gravid liksom?

Følte meg slem og unormal. Jeg ville jo aldri blitt lei meg for det, men jeg fikk vite 24/10 at det ikke ble noe bebis på meg så er ganske nytt også :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Jeg har det, flere ganger. Men det er min sorg, jeg vil fortsatt dele gleden med de etter jeg har grått litt ;) jeg har mange "tantebarn" rundtom, så det er da bare godt når sorgen slipper litt :)

 

Så bra! men akkurat der og da så følte jeg meg så teit og slem. Første gangen jeg virkelig knakk sammen, lå bare å hulka.

Har noen tantebarn og noen venninner med barn men ja, tomrommet er der :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353074595' post='144737337]

Er inne på noen forumer, eller emner hvor man sliter. Men jeg turte ikke stå med nick siden jeg er egentlig ganske flau over at jeg tenker sånn.

Hvem ligger å griner fordi en venninne ble gravid liksom?

Følte meg slem og unormal. Jeg ville jo aldri blitt lei meg for det, men jeg fikk vite 24/10 at det ikke ble noe bebis på meg så er ganske nytt også :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Jeg har det, flere ganger. Men det er min sorg, jeg vil fortsatt dele gleden med de etter jeg har grått litt ;) jeg har mange "tantebarn" rundtom, så det er da bare godt når sorgen slipper litt :)

 

Så bra! men akkurat der og da så følte jeg meg så teit og slem. Første gangen jeg virkelig knakk sammen, lå bare å hulka.

Har noen tantebarn og noen venninner med barn men ja, tomrommet er der :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Teit, slem, utakknemlig,tom, trist, frustrert,sint, osv osv..... Alle helt vanlig følelser som vi ikke styrer når vi holder på med dette. Nå er jo jeg en av de superheldige som venter nr to, men har kjent på kroppen i mange år hvordan det er å ikke være mamma... Håper du får oppleve det med alle gleder og sorger det livet bringer med seg og. Det jeg har syntes har vært verst er alle spørsmålene om når det kommer baby, først før førstemann, for så maset om nr to i alle år etterpå. Men, når du hører hjerteslag første gang, og spark etter det så glemmer en mye smerte. Og kan svare litt friskere i replikken om noen spør. Er mange spm har blitt stille når de har spurt og jeg har svart at det er ikke alle som blir gravide bare fordi de vil! Eller, jeg har elenddige egg jeg, så får se om det blir flere.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353075768' post='144737408]

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1353074595' post='144737337]

Er inne på noen forumer, eller emner hvor man sliter. Men jeg turte ikke stå med nick siden jeg er egentlig ganske flau over at jeg tenker sånn.

Hvem ligger å griner fordi en venninne ble gravid liksom?

Følte meg slem og unormal. Jeg ville jo aldri blitt lei meg for det, men jeg fikk vite 24/10 at det ikke ble noe bebis på meg så er ganske nytt også :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Jeg har det, flere ganger. Men det er min sorg, jeg vil fortsatt dele gleden med de etter jeg har grått litt ;) jeg har mange "tantebarn" rundtom, så det er da bare godt når sorgen slipper litt :)

 

Så bra! men akkurat der og da så følte jeg meg så teit og slem. Første gangen jeg virkelig knakk sammen, lå bare å hulka.

Har noen tantebarn og noen venninner med barn men ja, tomrommet er der :S

 

Anonym poster: a8a49d8dd8d3fa1d429eb29c25534939

 

Teit, slem, utakknemlig,tom, trist, frustrert,sint, osv osv..... Alle helt vanlig følelser som vi ikke styrer når vi holder på med dette. Nå er jo jeg en av de superheldige som venter nr to, men har kjent på kroppen i mange år hvordan det er å ikke være mamma... Håper du får oppleve det med alle gleder og sorger det livet bringer med seg og. Det jeg har syntes har vært verst er alle spørsmålene om når det kommer baby, først før førstemann, for så maset om nr to i alle år etterpå. Men, når du hører hjerteslag første gang, og spark etter det så glemmer en mye smerte. Og kan svare litt friskere i replikken om noen spør. Er mange spm har blitt stille når de har spurt og jeg har svart at det er ikke alle som blir gravide bare fordi de vil! Eller, jeg har elenddige egg jeg, så får se om det blir flere.

 

Så heldig du er!!

Gleder meg veeeeldig til å kjenne sparkene og høre hjertet :)

Ja de spørsmålene er også vanskelig.

Hadde en diskusjon med en som ikke visste at jeg prøvde. Han sa: Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor folk venter så lenge med å bli gravide.

 

Da smalt jeg tilbake: Ikke alle som klarer å bli gravid med en gang vet du!!

 

da ble han litt satt ut og begynte å momle noe greier :P

haha..

 

Du får i alle fall ha lykke til å graviditeten din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...