Gå til innhold

nuvaring


Anbefalte innlegg

Skrevet

startet med nuvaring første mens dag som var den 1 nov, men jeg blør fremdeles og blødningene er begynt å øke, blødde lite frem til lørdag da begynte blødningene å øke igjen nett som vanlig mens. Noen som har opplevd dette? gikk det over eller bør jeg bare slutte med den?

 

Anonym poster: b919bd665466a782d84b90a88249a847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

 

Anonym poster: b919bd665466a782d84b90a88249a847

Skrevet

Prøv minst 3 måneder og se om det går over. Hender jeg har uregelmessige blødninger. Den er veldig kjekk å bruke i og med at man slipper å ta en pille hver dag.Også kan man forskyve mensen .

 

Anonym poster: 01eb60ee1ad18b77059996460158dadc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...