Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 startet med nuvaring første mens dag som var den 1 nov, men jeg blør fremdeles og blødningene er begynt å øke, blødde lite frem til lørdag da begynte blødningene å øke igjen nett som vanlig mens. Noen som har opplevd dette? gikk det over eller bør jeg bare slutte med den? Anonym poster: b919bd665466a782d84b90a88249a847
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 ingen? Anonym poster: b919bd665466a782d84b90a88249a847
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Prøv minst 3 måneder og se om det går over. Hender jeg har uregelmessige blødninger. Den er veldig kjekk å bruke i og med at man slipper å ta en pille hver dag.Også kan man forskyve mensen . Anonym poster: 01eb60ee1ad18b77059996460158dadc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå