Gå til innhold

Hvor ofte sover DU en hel natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt på ca. 5 år.

Har en fysisk skavank som gjør at jeg våkner lett når jeg snur meg. I tillegg til graviditet/baby/sykt barn og alt det som hører med.

Har alltid så lite energi. Men føler meg ikke trøtt bestandig. Kan jo sove godt innimellom, selv om jeg våkner i ny og ne;-)

Anonym poster: 67118944689dbec12f367185e0ec6e0b

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Faktisk ganske ofte mtp 2 små barn i hus. :)

Skrevet

Nesten hver natt.. eneste minuset er at jeg er så dårlig til å legge meg i passende tid, så hender ofte at det blir for lite timer med søvn ;)

Skrevet (endret)

Ikke siden mini ble født (han er 6 mndr). Før det sov jeg hele natta i et halvt år, og før det sov jeg vel et tosifret antall netter etter at eldste ble født for drøyt tre år siden. Før jeg fikk barn sov jeg som oftest ble natta igjennom.

Endret av Ikkesåallerværst
Skrevet

Det skjer aldri! Er heldig om jeg får 2-3timer sammenhengende søvn. Har en på 2,5 som våkner 1-6 ganger i løpet av natta og gjort dette siden han var 3mnd, samtidig som jeg har en nyfødt baby som selvsagt spiser 2-3ganger om natta. og nei, de er ikke samkjørte. :P De få gangene begge sover så våkner jeg av mannen som sover urolig eller katta som maser. (Katten er ute, men uler om han ikke får komme inn) Søvn er oppskrytt.

Anonym poster: d387d1e1e1fd4ecc685c0e2e6ea3bea4

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det er ikke så ofte ;)

Eldste er 3 år, så nå sover hun greit (med mindre hun må tisse eller er syk). Men sov dårlig i hele graviditeten, og stort sett det første året hennes. Da hun endelig begynte å sove hele natten, ble jeg gravid igjen. Så kan vel si at jeg har hatt noen mnd de siste 4 årene med god søvn ;)

Skrevet

Aldri! Hvis jeg en sjelden gang har barnefri våkner jeg likevel...

Skrevet

Gubben tar ev nattaktivtet fra barnets side, men har en kropp som krangler. Det er dessverre ikke så ofte jeg sover en hel natt.

Anonym poster: 49c6af28da91f818719aea7f688887bf

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har ikke sovet en hel natt gjennom på 5 år, da sluttet jeg på sovetablettene mine.. Ble avhengi av de... Etter det våkner jeg svært lett, og kan ende med 3-4 timer medsøvnrett som det er..

Skrevet

Sover som regel hele natta bestandig.

Vi har to barn under 3 år, og med unntak av de første 5-6 månedene med nattmat har de stort sett alltid sovet godt begge to.

Anonym poster: 8aab321869b21fdb04ce8c151ebc0f7c

Skrevet

Vedlig sjelden. Blir jeg ikke vekket av et barn, er det en katt som romsterer...;) Men det går helt greit:)

Skrevet

Det har jeg ikke gjort siden før svangerskapet...nesten 3 år siden jeg sov en hel natt. Ikke rart jeg har begynt å se gammel ut :(

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Aldri. Sist gang var vel 2,5-3 år siden

Skrevet

Aldri. og jeg holder på å bli sprø! Sover aldri mer enn 2 timer sammenhengende.

Skrevet

Ca hver natt heldigvis:) men det etter sønnen ble 2 år :P

Skrevet

Ca hver natt heldigvis:) men det etter sønnen ble 2 år :P

Skrevet

Jeg har sjeldent sovet natten gjennom hele mitt liv, jeg må som regel på do eller bare våkner. Kanskje derfor jeg ikke forventer at barn også skal sove hele natta gjennom. Eldste på 5 år har stort sett sovet gjennom siden han var 3,5 år. 2 åringen våkner fremdeles for smokken eller ikke finner suttekluten, og 1-3 oppvåkninger om natten forventer jeg faktisk enda :) Like greit er det også siden jeg snart må begynne å amme om natta igjen, greit å være vant til å våkne flere ganger da ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet (endret)

Sover hver natt jeg, med mindre ungene er syke. Gjort i 5 år. Før det var jeg gravid, og sov dårlig på slutten :P

Endret av Sekretøsa
Skrevet

Jeg sov vel en hel natt et par ganger imellom våkenetter med eldstemann (sov ikke sov rundt før han var over 2 1/2 år) og fødselen til lillemor.

Har vel sovet en hel natt kanskje 5 ganger på 4 år... men det er i grunnen ikke så ille :-)

Skrevet

sover hele natta 1-3 ganger i uka. Blir heldigvis oftere og oftere etter hvert som minsten blir eldre.

Så nå skimter jeg ett lys i tunnellen hehe

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

En dag i uka og annenhver helg. Noen fordeler er det jo med å være alenemor :)

Skrevet

Hver natt! Er ikke måte på hvor flink terta har blitt til å sove.

Skrevet

Aldri. Og yngste er 6 år...

Anonym poster: 434c7c25bdb1fce936959831d8137ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...