Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Hører at andre med baby får brev fra kirkekontoret (?) med dåpssøknad og mange dato'er å velge mellom iforbindelse med dåp. Mini min er nå 5 mnd å vi har aldri mottatt noe slikt. Er det vanlig i alle kommuner? Har ikke tatt tak i det før, for vi har vert usikker på om vi skal ha dåp, men nå er det bestemt Bare ringe menighetskontoret da eller? Anonym poster: 26f5b304a3f6f275ec1b262bd8045224
Hybelkanina Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Du må ringe kirkekontoret selv. De prakker ikke på deg dåp om du ikke vil ha det, så alt skjer på ditt initiativ.
Mamma til 3? Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Jeg har lest at kommunen jeg bor i sender ut slike brev, men at man også kan ta kontakt selv dersom man vil være tidlig ute. Snuppa er snart 3 måneder og vi har ikke mottatt noe enda...
mamma_til_gutt Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Vi fikk brev, så det stemmer ikke at man aldri hører noe! Men i'm du ikke har hørt noe ennå er det bare å ringe den kirken du ønsker
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 ja antok jeg måtte ringe, men de jeg snakket med hadde fått brev+dato forslag i posten uten å ha ringt eller gjordt noe først. Så bare lurte på om det var slik over alt.. Anonym poster: 13974d6de7c5b60ef7a326b988d50c82
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Tusen takk for svar alle HI Anonym poster: 13974d6de7c5b60ef7a326b988d50c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå