Gå til innhold

Klar for dagens dummeste spørsmål??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du var advart!!!

Når jordmor siger man har feks. 2 cm åpning.

Hvor er den åpning?

Skjeden? Lengre oppe?

Utrolig nok, men jeg signere med nick :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha nå måtte jeg tenke gitt, men tror det er livmormunnen helt oppi liksom, men er ikke sikker :)

Skrevet

Det er livmoren :)

Anonym poster: 959c947471891f8c99ddb644905b516d

Skrevet

Haha, det lurte jeg også på lenge. klarte fader meg aldri å skjønne hvilken åpning i fitta det var snakk om.

Anonym poster: d5d30ed63715e153d69af1273f11fb64

Skrevet

Den delen av livmoren som stikker ut i skjeden. Den heter cervix :) Hvis du googler cervix får du sikkert opp noen forklarende bilder :)

Skrevet

Hahaha! Og svarene her enda verre!

Det er mormunnen som åpner seg og det er den det henvises til når det snakkes om åpning.

Anonym poster: 48057f1083d56539a95cd35dd906b3bb

Skrevet

I løpet av min tid her på forumet, tror jeg minst jeg har sett 30andre si at de ikke vet det . Et par hadde barn fra før også. ;) Spørsmålet er altså ikke så veldig dumt. Jeg er helt sikker på at minst en annen gravid også lærte noe nytt nå. :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Husker da jeg var gravid så trodde jeg det var snakk om skjedeåpningen. Og gruer meg veldig til jeg den dagen je var så åpen at eg kunne se rett hjem med et speil. Tenkte det måtte jo bli veldig trekkfullt og kaldt der om vinteren siden jeg skulle føde i mars og være helt åpen da.. Syntes litt synd på babyen som ville få trekk på seg. For trekk var jo ille.

Men min graviditetsboble sprakk og keg skjønte det var livmormunnen eller noe det var snakk om:)

Skrevet

Takk for svarene.

Trodde ikke at det var åpningen til skjeden, som plutselig blev så åpen som en ballbinge, men kanskje innefor??

men nå vet jeg, og jeg har googlet.

Så da har jeg lært hvordan jeg kan ta billede av min egen åpning..........(det kommer ikke til og skje!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...