Gå til innhold

Noen som vet ang dagpenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet jobben pga nedleggelse av bedriften. Jeg skal jo da i utgangspunktet ha krav på dagpenger. MEN, jeg er student også, 50%. Slik jeg har forstått det, så får man ikke dagpenger om man er student. Jeg har ikke funnet meg ny jobb enda...og har ingen mulighet til å leve på de 4000 jeg får i måneden fra Lånekassen..

Hva i huleste gjør jeg?

Anonym poster: 5ea2aaaada75ec028233166efd1ea8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan søke om å få dagpenger under utdannelse, men det skal MYE til for å få det innvilget :(

Anonym poster: caf42255e48c61415940955593c2f5f5

Skrevet

Det er vel tre muligheter.

1. Snakk med NAV og finn ut sikkert om du kan få dagpenger eller ikke i din situasjon. Mulig det går, men få det skriftlig.

2. Skaff deg ny jobb fort so f.

3. Slutt med studiene.

Anonym poster: 1cb4fea5c300dbf5d99944088bc76715

Skrevet

Jeg har mistet jobben pga nedleggelse av bedriften. Jeg skal jo da i utgangspunktet ha krav på dagpenger. MEN, jeg er student også, 50%. Slik jeg har forstått det, så får man ikke dagpenger om man er student. Jeg har ikke funnet meg ny jobb enda...og har ingen mulighet til å leve på de 4000 jeg får i måneden fra Lånekassen..

Hva i huleste gjør jeg?

Du kan melde deg i utebransjen eller som ringevikar på skole, så får du jobb nesten på dagen.

Skrevet

Det er vel tre muligheter.

1. Snakk med NAV og finn ut sikkert om du kan få dagpenger eller ikke i din situasjon. Mulig det går, men få det skriftlig.

2. Skaff deg ny jobb fort so f.

3. Slutt med studiene.

Anonym poster: 1cb4fea5c300dbf5d99944088bc76715

Ny jobb m jeg finne meg ja. Og ellers er det ikke så aktuelt å avslutte studiene midt i, det lønner seg hvertfall ikke. Får be om ett møte med de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...