LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg har bursdag idag! Men kaka må jeg stå for sjæl!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Hipp hipp hurra for deg Håper du får en super dag!
Gjest Mentha Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Akkurat den sangen tenkte jeg også på! Har blitt litt mye barne-tv i det siste tror jeg... Gratulerer så masse med dagen, Lilleva! Å bake kake er halve moroa med å ha bursdag synes jeg
BareMas Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Gratulerer med dagen, for du er super!!!
bIomstre Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Gratulerer med dagen! Åssen kake blir det da? Jeg driver å planlegger kakekalas til helgen og ombestemmer meg ca annenhver time... Akkurat nå er listen som følger: Snickerskake, krydderkake med ostekrem, varm eplekake med is.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Gratulerer med dagen! Åssen kake blir det da? Jeg driver å planlegger kakekalas til helgen og ombestemmer meg ca annenhver time... Akkurat nå er listen som følger: Snickerskake, krydderkake med ostekrem, varm eplekake med is. Uten å kuppe tråden altfor mye, så lurer jeg på om du har en god oppskrift til denne Snickerskaken din?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Gratulerer så mye med dagen
Gjest Mentha Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Gratulerer med dagen! Åssen kake blir det da? Jeg driver å planlegger kakekalas til helgen og ombestemmer meg ca annenhver time... Akkurat nå er listen som følger: Snickerskake, krydderkake med ostekrem, varm eplekake med is. Det var ingen av de kakene som ikke gjorde meg snopsjuk!
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Wow, gratulerer så masse! Også jeg som trodde du skulle kjefte, jeg lese FY! Og hvis du skal bake kan jeg anbefale mandel- og potetkake, det er den lekreste, mest saftige mandel/nøttekaka i verden. På toppen blander du en liten fruktyoughurt, syltetøy som matcher youghurten, og pisket krem. Går fort, er enkelt, blir bursdaglekkert.
bIomstre Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Uten å kuppe tråden altfor mye, så lurer jeg på om du har en god oppskrift til denne Snickerskaken din? Klabert! Oppskriften har jeg fått av ei venninne. Ingrediensene og mengdene er de samme som i Tom Victor Gausdal sin kake. Fremgangsmåten er dog hakket mer interresant og fører til at man får utløp for stress i tillegg! Kjeks og peanøtter skal nemlig knuses med kjevle eller annet egnet bankeverktøy Tom Victor sin: http://oppskrift.klikk.no/snickerskake/4463/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2012 Takktakk, alle sammen! Bake kan jeg ikke, så det blir nok en Toro-brownies. Kjøpte den til å ha med på jobb idag, men oppdaga at vi ikke har langpanne, bare noen jækla svære steikebrett, så da ville det jo blitt browniesflatbrød. Må innom mamma og pappa idag for å se hva som finnes der av langpanner før det blir noe av det i heimen.
frk Nilsen Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Jeg har bursdag idag! Men kaka må jeg stå for sjæl! Hipp hurra!!! Håper du får en super dag!
bIomstre Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 (endret) Takktakk, alle sammen! Bake kan jeg ikke, så det blir nok en Toro-brownies. Kjøpte den til å ha med på jobb idag, men oppdaga at vi ikke har langpanne, bare noen jækla svære steikebrett, så da ville det jo blitt browniesflatbrød. Må innom mamma og pappa idag for å se hva som finnes der av langpanner før det blir noe av det i heimen. Sikker på at du ikke føler deg gammel nok til å prøve deg på en kake?... Brownies er et bra sted å starte, ikke noe avansert (og smaker såååååå mye bedre enn toro)! Bare se her (min favoritt): http://swimzys-matblogg.blogspot.no/2010/04/amerikanske-brownies.html Endret 13. november 2012 av bIomstre
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 Juhu gratulerer så mye med dagen kjære vakre deg!! Kake baking er moro, så hadde jeg bodd nærmere hadde jeg bakt kake til deg Håper du fikk frokost på sengen og sex til kvelds
Studine mevik Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Gratulerer med da'n Gratulerer med da'n Gratulerer kjære lilleva Gratulerer med da'n Eller ungdomskoleversjonen Gratulerer for faen Gratulerer for faen Gartulerer faens lilleva Gratulerer for faen (bare fordi jeg kom på den akkurat nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå