Gå til innhold

FYI

LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag idag! :D

Men kaka må jeg stå for sjæl! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Hipp hipp hurra for deg :) Håper du får en super dag!

Skrevet

Akkurat den sangen tenkte jeg også på! Har blitt litt mye barne-tv i det siste tror jeg...

Gratulerer så masse med dagen, Lilleva! :) Å bake kake er halve moroa med å ha bursdag synes jeg :D

Skrevet

Gratulerer med dagen! Åssen kake blir det da? Jeg driver å planlegger kakekalas til helgen og ombestemmer meg ca annenhver time... Akkurat nå er listen som følger: Snickerskake, krydderkake med ostekrem, varm eplekake med is.

:)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Gratulerer med dagen! Åssen kake blir det da? Jeg driver å planlegger kakekalas til helgen og ombestemmer meg ca annenhver time... Akkurat nå er listen som følger: Snickerskake, krydderkake med ostekrem, varm eplekake med is. :)

Uten å kuppe tråden altfor mye, så lurer jeg på om du har en god oppskrift til denne Snickerskaken din?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :D

e166a94e_HBD.gif

Skrevet

Gratulerer med dagen! Åssen kake blir det da? Jeg driver å planlegger kakekalas til helgen og ombestemmer meg ca annenhver time... Akkurat nå er listen som følger: Snickerskake, krydderkake med ostekrem, varm eplekake med is.

Det var ingen av de kakene som ikke gjorde meg snopsjuk!

Skrevet

Wow, gratulerer så masse! Også jeg som trodde du skulle kjefte, jeg lese FY!

Og hvis du skal bake kan jeg anbefale mandel- og potetkake, det er den lekreste, mest saftige mandel/nøttekaka i verden. På toppen blander du en liten fruktyoughurt, syltetøy som matcher youghurten, og pisket krem. Går fort, er enkelt, blir bursdaglekkert.

Skrevet

Uten å kuppe tråden altfor mye, så lurer jeg på om du har en god oppskrift til denne Snickerskaken din?

Klabert! Oppskriften har jeg fått av ei venninne. Ingrediensene og mengdene er de samme som i Tom Victor Gausdal sin kake. Fremgangsmåten er dog hakket mer interresant og fører til at man får utløp for stress i tillegg! Kjeks og peanøtter skal nemlig knuses med kjevle eller annet egnet bankeverktøy ;)

Tom Victor sin:

http://oppskrift.klikk.no/snickerskake/4463/

Skrevet

Takktakk, alle sammen! :)

Bake kan jeg ikke, så det blir nok en Toro-brownies. :P

Kjøpte den til å ha med på jobb idag, men oppdaga at vi ikke har langpanne, bare noen jækla svære steikebrett, så da ville det jo blitt browniesflatbrød. Må innom mamma og pappa idag for å se hva som finnes der av langpanner før det blir noe av det i heimen. :)

Skrevet
Jeg har bursdag idag! :D Men kaka må jeg stå for sjæl! :P

Hipp hurra!!! :D

Håper du får en super dag!

Skrevet (endret)

Takktakk, alle sammen! :)

Bake kan jeg ikke, så det blir nok en Toro-brownies. :P

Kjøpte den til å ha med på jobb idag, men oppdaga at vi ikke har langpanne, bare noen jækla svære steikebrett, så da ville det jo blitt browniesflatbrød. Må innom mamma og pappa idag for å se hva som finnes der av langpanner før det blir noe av det i heimen. :)

Sikker på at du ikke føler deg gammel nok til å prøve deg på en kake?... Brownies er et bra sted å starte, ikke noe avansert (og smaker såååååå mye bedre enn toro)! Bare se her (min favoritt): http://swimzys-matblogg.blogspot.no/2010/04/amerikanske-brownies.html

Endret av bIomstre
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Juhu gratulerer så mye med dagen kjære vakre deg!!

Kake baking er moro, så hadde jeg bodd nærmere hadde jeg bakt kake til deg :)

Håper du fikk frokost på sengen og sex til kvelds :)

Skrevet

Gratulerer med da'n

Gratulerer med da'n

Gratulerer kjære lilleva

Gratulerer med da'n

Eller ungdomskoleversjonen

Gratulerer for faen

Gratulerer for faen

Gartulerer faens lilleva

Gratulerer for faen (bare fordi jeg kom på den akkurat nå):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...