Gå til innhold

Litt bekymra :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20+5 idag..og jeg har ikke kjent baby de siste dagene..Jeg synes jeg kjente noe i går,men er usikker på om det var fordi jeg ville kjenne noe..Baby har ofte kilt meg masse..Men nå er det stille..Har baby bare en stille periode kanskje?Håper alt er bra med Lillegutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpet noen svar i stedet for mange visninger..

Skrevet

Kanskje fordi det er veldig vanskelig å svare noe på det. Kanskje du kan ta deg en tur til jordmora og få henne til å finne hjertelyden?

Skrevet

Jeg har hatt VELDIG aktive babyer, så kjenner ikke problemstillingen, men ville definitivt ringt jordmor og fått henne til å sjekke hjertelyd hvis jeg var deg! Koster jo ikke noe å ta en ekstra sjekk og forklarer du henne situasjonen, er jeg sikker på at hun kan smette deg inn fort:-)

Skrevet

Jeg er gravid med nummer fire, så har litt erfaring. På den tiden av svangerskapet har jeg opplevd det med alle sammen. Det er dager da man kjenner lite, vil tro det kommer og går i noen uker til. Om babyen snur seg og sparker innover vil du ikke kjenne det. Prøv å slå deg til ro med det, så kjenner du noe snart tenker jeg. Ps. det er lettere å kjenne små spark om du ligger helt flatt på ryggen med hånden på magen.

Lykke til :)

Skrevet

Kanskje jeg må ringe henne ja, bare for å sjekke :)

Skrevet
Jeg er gravid med nummer fire, så har litt erfaring. På den tiden av svangerskapet har jeg opplevd det med alle sammen. Det er dager da man kjenner lite, vil tro det kommer og går i noen uker til. Om babyen snur seg og sparker innover vil du ikke kjenne det. Prøv å slå deg til ro med det, så kjenner du noe snart tenker jeg. Ps. det er lettere å kjenne små spark om du ligger helt flatt på ryggen med hånden på magen. Lykke til :)

Takk for svar :) Han er sikkert bare litt stille :) Ser litt utover dagen så får jeg ringe og snakke med jordmor :)

Da skal jeg legge meg helt flatt :)

Skrevet

Er det ikke et triks som heter at du skal drikke noe iskaldt? Eller er det for tidlig i svangerskapet kanskje? :)

Skrevet

Jeg er snart i uke 21, så vet det funker :)

Men nå er jeg rolig :) Har vært en del bevegelse utover dagen og kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...