Gå til innhold

Endelig 12+0


IdaPingPong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og :) :) :)

 

Gratulerer så mye til oss! :)

Så koslig, gratulerer så mye.. Kjenner skuldrene er på plass igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må innrømme at for meg er det ikke såååå stor milepæl, har vært på to ultralyder allerede, og fikk da vite at da de så hjerte banke på begge barna var det under 1% sjanse for at det gikk galt, så det har nok ikke endret seg så mye. Men jeg ser på ultralyden om 9 dager som en liten milepæl, for da håper jeg de kan se litt mer av hvordan det står til med dem :)

 

Men uansett, det er deilig å komme fremover. Synes det noe på deg enda? Jeg har fått litt mage, som ikke bare er ekstra kilo eller luft... men det er kanskje fordi det er to?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 5 UL og 3 av dem har hjertet slått.. Men man leser så mye rart her inne at nå har jeg begynt og ta litt avstand fra dem :) Vil si jeg har fått en liten kul.. Har trent 6 dager i uken før dette svangerskapet så hadde ikke mye ekstra rundt magen også er det ikke fett som at kommet men en stram liten baby mage nederst ved livmora :)

 

Så spennende med to :) Er dette dine første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på fem ultralyder i dette svangerskapet?

 

Ja, det er første gang jeg er gravid :-) Vi forsøkte i halvannet år, og ble gravid på siste doble runden med legetime, så vi føler vi får god lønn for strevet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har vært igjennom prøverør.. Første ul så var jeg og tok celleprøve og fikk en "bonus" og se lille egget som hadde festet seg, andre var pga jeg var overstimmulert og måtte på Riksen og sjekke ut, tredje var bare kontroll av overstimuleringen 2 uker etter, fjerde var "utsjekking" av Riksen og fikk se hjertet for andre gang og siste var første svangerskapskontroll :) Vært på mange, men det har vært det som har roet meg at alt er bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må innrømme at for meg er det ikke såååå stor milepæl, har vært på to ultralyder allerede, og fikk da vite at da de så hjerte banke på begge barna var det under 1% sjanse for at det gikk galt, så det har nok ikke endret seg så mye. Men jeg ser på ultralyden om 9 dager som en liten milepæl, for da håper jeg de kan se litt mer av hvordan det står til med dem :) Men uansett, det er deilig å komme fremover. Synes det noe på deg enda? Jeg har fått litt mage, som ikke bare er ekstra kilo eller luft... men det er kanskje fordi det er to?! :)

 

er det under 1 % sjanse for at det går galt uansett når i svangerskapet man ser hjertelyd? vi så hjertelyd i uke 5, det beroliget meg en del. Men jeg tenker jo nå fortsatt på om noe har gått gal siden. Jeg skal egentlig ha ekstra oppfølging, men hører ingenting fra noen. Og time til første kontroll nektet de meg før uke 13, som er neste uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millii: Gynekologen min sa det var under 1% sjanse da vi så hjertet i uke 8, og da vi så det igjen halvannen uke senere sa hun at nå var det veldig liten sjanse for at det skulle gå galt, under 1% :-) Så tror du kan slappe av :-) De sjekker kanskje litt lite i begynnelsen fordi de uansett ikke får gjort noe... Det går helt sikkert kjempe bra med den lille ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja, nå er vel de fleste her snart 12 uker. For min del har jeg rundet 13. Jeg tror kanskje at følelsen av å være 12 eller fler, kan være med på å gjøre at noen slapper litt mer av - og hva er vel bedre enn det? :)

Jeg har et litt trøblete svangerskap denne gangen, men da jeg nærmet meg 12 uker begynte jeg å tenke at dette kanskje ville gå bra. Tiltross for at ting hos meg er uforandret, jeg blør og blør og blør... så har jeg valgt å være positiv nå, men også å ha i bakhodet at det er en sjanse for at det ikke vil gå bra. Poenget mitt er at jeg prøver å fokusere på det positive. :) Selv om jeg er klar over en høyere risiko ved at jeg blør. Og det er drit å blø hele tiden! Jeg har hatt to uproblematiske svangerskap tidligere - så jeg vet hva jeg kunne ha hatt. Men, som sagt, jeg kan ikke bare fokusere på alt hva som kan skje eller gå galt hele tiden, da blir jeg gal...

Så, gratulerer til oss! :) Lykke til fremover, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pizzadilla

NÅ er jeg 12:-) tiden går og kvalmen er så og si helt borte. Har jo til og med energi til å rydde, vaske og lage hjemmelaget mat:-)

Har ul neste fredag og venter utålmodig. Har vært på to allerede og så en liten sprellefant på siste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...