Gå til innhold

Når sov din natten gjennom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun begynte å bli veldig mye bedre med søvn for rundt 2 mnd siden, da hun var rundt 20-21 mnd. Nå sover hun omtrent 11 timer i strekk hver natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 1: Fra rundt 1 år.

Nr. 2: Omtrent fra starten.

Skrevet

Han var fire dager gammel, perfekt anledning til å ta opp sexlivet igjen :)

Anonym poster: ce6334616928c6f8a1b90e5ee583b878

Skrevet

Han begynte å sove fra 19.30-09.00 når han var rundt 12uker. :)

Anonym poster: 20dc832ea525e64e9e36a150058067d8

Skrevet

Det hender forresten at våre våkner nå, nå er de snart 4 og 7. 7 åringen kom feks inn til meg natt til farsdagen kl 3 *trøtt* og spurte om vi kunne begynne på frokosten snart. Gledet seg, ja :)

Skrevet

Mini sov hele natta ved 15 mnd. Før det sov han sjelden mer enn tre timer i strekk.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Førstemann var vel da han omsider fikk astmamedisin, var vel ca 20 mnd da. Han våkner fremdeles av og til en gang om natta. Minste våkner 10 ganger om natta. Skal ha mat to av de og sover til 05-06. Morsomt ja. Han er 7 mnd.

Endret av Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikk hva som skjer med han nå.. Flere netter nå så er han våkn over en time på natten! I tillegg hver time fram til morgenen.. Han sover bra fra 19:00 til midnatt men etter det er det hele tiden.. Han er 6 mnd og får middag, grøt, frukt og 200ml med mme før han skal sove. Jeg ammer mye ennå, men opplever han sover bedre på mme. Han blir lagt i sin egen seng på vårt soverom, men ligger hos meg fra første gang han våkner, fordi jeg vet han våkner hundre ganger. Ønsker å slutte å samsove. Kan det være at han trenger eget rom? Noen forslag? Er helt ferdig...

Endret av 1+1=3 <3
Skrevet

Ingen som har noen råd eller lignende opplevelser?

Skrevet

Når er det siste måltidet da? HS ga oss råd om å gi siste måltid i 16-17 tida og så skal de heller legge seg på et stort melkemåltid. Blir for mye for magen å jobbe med om natten. :)

Skrevet

Jeg skjønner ikk hva som skjer med han nå.. Flere netter nå så er han våkn over en time på natten! I tillegg hver time fram til morgenen.. Han sover bra fra 19:00 til midnatt men etter det er det hele tiden.. Han er 6 mnd og får middag, grøt, frukt og 200ml med mme før han skal sove. Jeg ammer mye ennå, men opplever han sover bedre på mme. Han blir lagt i sin egen seng på vårt soverom, men ligger hos meg fra første gang han våkner, fordi jeg vet han våkner hundre ganger. Ønsker å slutte å samsove. Kan det være at han trenger eget rom? Noen forslag? Er helt ferdig...

Her var det sånn fra ca 4-5 mnd til vi nattavvendte ved ca 9 mnd. Da begynte han å våkne sjeldnere og sovne igjen fortere. Ingenting annet vi prøvde hjalp.

Anonym poster: 3fdc555ad8ce09003e4d01f9baf7a1a8

Skrevet

Han er snart fire år og sover ennå ikke natta igjennom. Alltid et eller annet: Tørst, må på do, varmt, kaldt, våken?

Vurderer å gå til legen for å få hjelp, for dette fungere jo ikke i lengden. Jeg er jo en levnde zombie som er blitt vant til å ikke sove en helt natt igjennom -_-

Skrevet

17 mnd her.. har kanskje sovet gjennom 15 ganger i sitt liv. Fram til 10 mnd sov han max 2 timer sammenhengende. Så ble det gradvis bedre, og vi hsr hatt perioder med 1-2 oppvåkninger pr natt.. de periodene varer bare så altfor kort.. :/ I det siste har det alltid vært no, barnehagestart, tenner, evigvarende forkjølelse osv.. er slitne nå alle sammen. At det er morgen kl 4 hjelper heller ikke på. Sukk.

Skrevet

eldste sov hele natten fra 3 mnd.

Yngste sov hele natten fra ca 2 år.

Skrevet

Har det helt likt, bortsett fra at han våkner to tre ganger mellom 19.00-23.00. Han ligger i egen seng på eget rom, også over med meg nårchan våkner 23.00. Så er det et evig kjør. Eldste på tre sa i dag "før vi fikk baby, mamma, da var ikke du sliten".. Holder på å bryte sammen føler jeg..

Skrevet

3 år, sover ennå ikke natten igjennom... Gi meg styrke!

Skrevet

3 år - gjesp :o

Anonym poster: 673d5cb06420bd0169382bf09189185e

Skrevet

Rundt ettårsalderen. Det var på tide for da holdt mor på å bli GAL!

Skrevet

Fra de var ca 2 år gamle begge to.

Anonym poster: 332e2fd0e74e82872def677ca04d11d7

Skrevet

Venter ennå. Eldste er 5 år..

Anonym poster: 10baefb99220a37cc18aab333dc8685f

Skrevet

Har til gode å oppleve det, han er 4 år...

Anonym poster: 86f5f0125617d626716e7ee98d3bc490

Skrevet

Førstemann: aldri. Dvs ikke før fylte to.

Nestemann: husker ikke, sov godt fra start så det var aldri et problem.

Skrevet

Aldri?

Eldste på 2,5 er fortsatt våken om natten. Nå for tiden er det nattskrekk og er oppe 4-5 ganger hver natt. Har vært bedre, men han har nok ikke sovet hele natten mer enn 10-20 ganger i sitt liv.

Minste er 5 mnd og våkner minst hver andre time for tiden, så jeg er sliten ja... (Men merkelig nok har jeg overskudd til BIM når jeg burde sove!)

Skrevet

Oi så mange som ikke sovet igjennom.. I går la jeg meg kl 19! Så her ligger jeg, våken! Blir jo helt skrullete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...