Gå til innhold

Mange her som er kjent i Oslo ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta toget til oslo på onsdag og deretter komme meg til Helsfyr. Mener og huske at trikken/t-banen går fra nede i sentrum som det står Helsfyr på eller husker jeg feil ?? :)

Anonym poster: ffd31d5ce63e30c5be94d5c5f91d9774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire av t-banene går til helsfyr. du kan også ta 37-bussen. banen går nok raskest!

Skrevet

Du kan ta alle t-banene fra Jernbanetorget bortsett fra linje 5, men det står ikke Helsfyr på dem :) Du kan også ta bussen, men banen er kjappere. Last ned appen til Ruter.

Skrevet
Du kan ta alle t-banene fra Jernbanetorget bortsett fra linje 5, men det står ikke Helsfyr på dem :) Du kan også ta bussen, men banen er kjappere. Last ned appen til Ruter.

Linje 6 går ikke til Helsfyr

Linje 1-2-3-4 mot øst

Skrevet

Som andre sier: Gå av toget på Oslo S, følg skiltene til t-banen og gå på østgående plattform. Da kan du ta alle linjene utenom linje 5 Vestli. Stoppene blir annonsert og står også inne i vognene på kart og digital tavlesak.

Skrevet

Jeg skrev feil og prøvde å redigere svaret mitt, men får det ikke til. Hun over her har helt rett: linje 6 går heller ikke til Helsfyr. 1, 2, 3 og 4 kan du ta.

Skrevet

37-bussen stopper rett på utsiden av Byporten, rett over gata til hovedinngagen til Oslo City. Den står det Helsfyr T på, og Helsfyr er siste stopp ( hvis du syns dt er skummelt å finne frem på tbanen ) 37-bussen går hvert 7.minutt på dagtid/ettermiddag (tar ca. 20 min til Helsfyr)

Skrevet

Linje 6 går ikke til Helsfyr

Linje 1-2-3-4 mot øst

Nei men så heter den ikke linje 6 når den går østover da. Djises for noe pirkeri.

Skrevet

ikke for å pirke mer... men nr 6 til Storo går østover, bytter til 4 mot bergkrystallen fra storo.

Skrevet

Tusen takk jenter ... Da ser det nok ut til at jeg skal klare og finne frem .. Blir nok bussen tenker jeg ;)

Anonym poster: 4bcf7a22b373197846a1b881e56298b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...