Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg er fult klar over at det er mange dørvakter der ute som syns det er litt ekstra stas med denne "makten" de har i døra. Men her inne virker det som om alle tror at det å jobbe i døra er liksom det eneste de driver med. De aller fleste har det som en "hobby-jobb". De aller fleste er hyggelige og de gjør faktisk bare jobben sin. Er en gjest for full må de ut. Er de aggresive må de ut. Er de frekke og nedlatene skal de hvertfall ut. Mener dere at dørvakter skal stå å finne seg i all den dritten som folk ofte slenger, fordi de må vente i kø, blir spurt om leg, eller andre ting.. ?? Jeg har selv jobbet som bartender på hobbybasis i mange år, å selv gidder jeg ikke finne meg i en dritt. Er folk frekke, truende, for fulle eller bare rett og slett nedlatene mot meg fordi de tror de er de eneste som står i kø i baren og har ventet hele 2 MINUTTER, så gidder jeg selvsagt ikke stå å diskutere og krangle med de.. Jeg er evig glad for at gutta som er på jobb nettopp siler ut sånne folk som det, at jeg kan knipse med fingra å sende folk rett ut, som ikke gidder å respektere meg og jobben jeg gjør. All creds til dørvakter.. De FLESTE gjør faktisk bare jobben sin!!! Anonym poster: 0c01a3152b5a7d9d7d06c690141f297f
Gjest Miryks Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Hørt om at "kunden har alltid rett"? En ting er om de er truende. En helt annen ting om de kanskje maser litt. Skulle ikke tro du har vært bartender, du ser ikke ut til å vite mye om den innvirkningen alkohol kan ha på folk.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Hørt om at "kunden har alltid rett"? En ting er om de er truende. En helt annen ting om de kanskje maser litt. Skulle ikke tro du har vært bartender, du ser ikke ut til å vite mye om den innvirkningen alkohol kan ha på folk. I en restaurant/cafe på dagtid og kveldstid følger man kunden har alltid rett.. Men på natta.. Nei sorry.. Folk får oppføre seg.. Anonym poster: 0c01a3152b5a7d9d7d06c690141f297f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Dessuten, på et utested er du ikke kunde, du er gjest og da får man oppføre seg deretter!! HI Anonym poster: 0c01a3152b5a7d9d7d06c690141f297f
Gjest Miryks Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Dessuten, på et utested er du ikke kunde, du er gjest og da får man oppføre seg deretter!! HI Anonym poster: 0c01a3152b5a7d9d7d06c690141f297f Do explain. Hvordan er man gjest på et utested? Man bestiller drinker, man betaler, ergo er man kunde.
Gjest Miryks Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Hørt om at "kunden har alltid rett"? En ting er om de er truende. En helt annen ting om de kanskje maser litt. Skulle ikke tro du har vært bartender, du ser ikke ut til å vite mye om den innvirkningen alkohol kan ha på folk. I en restaurant/cafe på dagtid og kveldstid følger man kunden har alltid rett.. Men på natta.. Nei sorry.. Folk får oppføre seg.. Anonym poster: 0c01a3152b5a7d9d7d06c690141f297f Enn hvis kunden der ikke oppfører seg? Er truende? Frekk? Nedlatende? Er det da greit å kaste ut, eller tar du i mot dritten, nikker og smiler?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Vel, her i byen har de rykte på seg for å slippe inn de tynne lettkledde jentene under 18, så lenge de er pene nok. Også stopper de alle andre med dårlige unnskyldninger.... Selv ble jeg kastet ut fordi jeg var for full....sånn rent bortsett fra at jeg ikke hadde drukket. Hva jeg gjorde galt? aner ikke, fikk ikke noe svar...
Von Hertelhofen Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Hæ? Er det ikke lov å generalisere heller nå lenger? Shit!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 De er få yrkesgrupper jeg har mindre respekt for enn dørvakter. Spesielt de som jobber på hippe nattklubber og slipper babes uten klær og hjerne inn foran køen og skuler surt på flotte menn i køen. Jeg har sett slike dørvakter utøve vold mot menn de ser på som konkurrenter uten at de har gjort noe galt. Passe sjukt. En venninne som jobbet på en av de mest populære nattklubbene kunne fortelle at en vakt snakket på nettverket med en annen vakt at han så den nye kjæresten til eksen hans gå forbi. Skal jeg ta han for deg? Ja! Sa han andre. Så fulgte de etter han, dro han inn i en sidegate og skambanket han. Sånne folk bør ikke få myndighet over andre. Nå finnes det nok greie folk i miljøet og. Men bevares så mange bole-aper uten vett det finnes og. Anonym poster: 06eccbd462ee46002a453dde1eb0bed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå