Gå til innhold

Krangling og stillhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere krangle også sier man ingenting resten av dagen, før en legger seg - fremdeles uten å ha sagt et ord?Grrrrrrrrrrrr. Møkkamannn! Møkkakrangel, og jeg hadde RETT ;)

Anonym poster: 270ede5bb0577557b5752c05a4d8e88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, liker å runde av med kos vi ;)

Skrevet

Ja forholdet vårt har virkelig kollapsa etter vi fikk barn. Blæh.hi

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hater å ligge meg uten å ha avsluttet hva det enn måtte være, så nei. :)

Skrevet

Aldri. Snakker sammen igjen etter maks 20 minutter. Og kunne aldri lagt meg uten å si et ord til mannen.

Skrevet

Er han som la seg. Det gjør han alltid.HI

Skrevet

Det gjør vi faktisk aldri. Å er det noen som krangler så er det stort jeg alene. Mannen min blir aldri hissig.

Skrevet

Det hender en veldig sjelden gang at vi kranglet i det vi skal legge oss og da skjer det noen ganger at vi ikke snakker sammen før vi sovner, men vi går aldri over lengre tid uten å snakke med hverandre etter en krangel.

Anonym poster: e83b113eef8e57b77ebd0780cec8ba7a

Skrevet

Har lagt meg alene as we speak jeg.. Er så drittlei enkelte av barnefaktene hans som gjentar seg gang på gang, han sier ikke en dritt for å forklare og berolige meg, men spiller skytespill på tv istedet. Da går jeg ærlig talt og avlutter dagen..

Skrevet

Tja, er litt likt lillefie:-)

Vi er for sta, og svelger lite stolthet her, dessverre.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er her.. Råteit egentlig, men på ett tidspunkt blir man møkklei!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg lærte en gang at man aldri skulle gå og legge seg som uvenner, og det lever vi etter, så godt det går :)

Skrevet

Har hendt 2 ganger tror jeg. Vi snakker som regel sammen etter en av oss har tatt en luftetur.

Anonym poster: 5996fefe9ccdeeecf7ba270fa13f82e8

Skrevet

Om jeg blir usikker på noen måte, går jeg for å legge meg. Det er ikke nødvendigvis noen krangel som har oppstått (vi krangler aldri, egentlig), men om jeg er litt lei meg og han ikke forstår meg for eksempel. Da legger jeg meg på et annet rom for å samle tankene mine litt, og da er det enten han som kommer til meg eller motsatt, så får vi snakket ut. Time-out for barn er jeg IKKE fan av vel og merke, men i forhold fungerer det veldig bra. Heftige krangler hvor ingen gjør annet enn å kjefte uten å komme til poenget gjør bare vondt verre, og man ender opp med å si ting man slett ikke mener.. Da er det bedre å slappe av litt hver for seg, også heller snakke om det når man får tid til å tenke over om dette var noe å krangle om eller ei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...