Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Sover i en halvtime og han våkner, du setter deg inntil for å småkose litt, på rygg etc... Og han utbryter "neei! Nå må jeg reise på meg og gå..." Er jeg litt "ta-meg-fort-nær" eller kan jeg føle meg avvist? Anonym poster: fd2ae4849bae200b31becb86ee48a243
<3 2G <3 Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg hadde spurt om han ikke likte at jeg koste eller om han bare måtte på do? Vi snakker en god del, så sjeldent slikt forekommer egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå