Gå til innhold

ONS dagen etter brudd


Anbefalte innlegg

Skrevet

ONS dagen etter at et 9 års ekteskap er over. 3 barn sammen.

greit?

 

Anonym poster: 3641bf40c22541764b61e6915d05656f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syntes ikke det er greit. Heller trist og merkelig.

 

Anonym poster: 1c6726e3bd32fb7acbcc752df6322fec

Skrevet

ONS dagen etter at et 9 års ekteskap er over. 3 barn sammen.

greit?

 

Anonym poster: 3641bf40c22541764b61e6915d05656f

 

Sålenge det er slutt fins det vel strengt tatt ikke en fasit på hva som er greit eller ei?

Skrevet

Hva er ONS??

 

Anonym poster: 2b2b292c8f62fc68592511c1f5f6f81a

Skrevet

Patetisk og slemt. Men forholdet var strengt talt over, hvorfor fortelle det? For å såre el. skape en reaksjon?

 

Anonym poster: 6690d252993d0f40a939770ced350931

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Klart det er greit, greit som i at det selvsagt er lov.

 

Følelseskaldt og jævlig absolutt, men samtidig greit.

Skrevet

En ikke så merklig reaksjon, neppe dagen å innlede noe langvarig forhold.

 

Anonym poster: a0d274a4863ccafef3603de8b3f95768

Skrevet

Hva er ONS??

 

Anonym poster: 2b2b292c8f62fc68592511c1f5f6f81a

 

ONS= One Night Stand ;)

Skrevet

Hva er ONS??

 

Anonym poster: 2b2b292c8f62fc68592511c1f5f6f81a

one night stand

Skrevet

selvdestruktivt og respektløst i mine øyne..

Skrevet

ONS = one night stand

 

Anonym poster: 9302ae1c62b4143ebe3a522700623d51

Skrevet

Selv om det er slutt så trenger man ikke pisse på hverandre.

 

Anonym poster: 7677d0f14292f849f4a0761290017e87

Skrevet

Ser ikke problemet. Men da kan man i det minste holde det for seg selv, og passe på så ikke eksen får vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...