Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 ONS dagen etter at et 9 års ekteskap er over. 3 barn sammen. greit? Anonym poster: 3641bf40c22541764b61e6915d05656f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Nei, jeg syntes ikke det er greit. Heller trist og merkelig. Anonym poster: 1c6726e3bd32fb7acbcc752df6322fec
Eeniemeenie Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 ONS dagen etter at et 9 års ekteskap er over. 3 barn sammen. greit? Anonym poster: 3641bf40c22541764b61e6915d05656f Sålenge det er slutt fins det vel strengt tatt ikke en fasit på hva som er greit eller ei?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Hva er ONS?? Anonym poster: 2b2b292c8f62fc68592511c1f5f6f81a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Patetisk og slemt. Men forholdet var strengt talt over, hvorfor fortelle det? For å såre el. skape en reaksjon? Anonym poster: 6690d252993d0f40a939770ced350931
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Klart det er greit, greit som i at det selvsagt er lov. Følelseskaldt og jævlig absolutt, men samtidig greit.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 En ikke så merklig reaksjon, neppe dagen å innlede noe langvarig forhold. Anonym poster: a0d274a4863ccafef3603de8b3f95768
Happy-Mama:) Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Hva er ONS?? Anonym poster: 2b2b292c8f62fc68592511c1f5f6f81a ONS= One Night Stand
silje1989 Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 Hva er ONS?? Anonym poster: 2b2b292c8f62fc68592511c1f5f6f81a one night stand
Martin+Mamma Skrevet 12. november 2012 #12 Skrevet 12. november 2012 selvdestruktivt og respektløst i mine øyne..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #13 Skrevet 12. november 2012 ONS = one night stand Anonym poster: 9302ae1c62b4143ebe3a522700623d51
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #14 Skrevet 12. november 2012 Selv om det er slutt så trenger man ikke pisse på hverandre. Anonym poster: 7677d0f14292f849f4a0761290017e87
Marjoriee Dawes Skrevet 12. november 2012 #15 Skrevet 12. november 2012 Ser ikke problemet. Men da kan man i det minste holde det for seg selv, og passe på så ikke eksen får vite det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå