Gå til innhold

Vil ikke på jobb imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny i jobben, gruer meg til jobb hver dag, savner den forrige jobben min og alt er bare blitt fælt etter at jeg begynte her. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg utav det...flaut å slutte i jobben etter 2 uker, men jeg klarer ikke mer. Går på psyken løs dette her, og går ut over den lille, fantastiske familien min. Jeg er sur og gretten når jeg er hjemme, og kjempesliten og vil helst bare sove når helgen kommer. Gråter lett, og livet generelt har bare blitt verre. Ingenting spesielt å sette fingen på i den nye jobben, har bare vanskeligheter med å forholde meg til så mange ansatte som jobber sammen på èn plass, og liker ikke arb. oppgavene så godt som jeg trodde jeg ville.Har bare lyst å melde meg syk imorgen, krype under dyna igjen og bare drite i hele verden.

Anonym poster: d0acf244dde6c1ee116dd686cd0f2ac4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ringt gamlejobben din og spurt om å få komme tilbake? På min arbeidsplass er de veldig positive til folk som kommer tilbake, og vi har flere som har gjort det (av ulike grunner).

Dersom det ikke er noe alternativ er det ingen vei utenom å ta det opp med sjefen din. Jeg har nettopp vært gjennom en veldig tøff runde på jobben selv der jeg nesten ikke klarte å gå på jobben. Men det som til slutt løste det var en samtale med sjefen. Jeg trengte ikke brette ut alle problemene min, men fortalte en forkortet versjon av hva som ikke fungerte. Fikk en del endringer i stillingen min etter det og det har hjulpet.

Dersom en samtale med sjefen er vanskelig kan du finne ut hvem som er verneombud og ta det via den personen.

Evt skrive en mail.

Anonym poster: 687f67285d221de91a7352800873404b

Skrevet

Takk for svar!Jeg kan ikke gå til bare til gamlejobben.Arb.oppgavene i den nye jobben er lik for alle, så jeg kan ikke få tilrettelagt det på noen måte.Men jeg ser meg egentlig nødt til å ta det opp med sjefen, samme hvor mye jeg gruer meg til dette.Kan ikke gå rundt å ha det slik jeg har det nå, det ødelegger meg helt.HI

Skrevet

Hva om du bestemmer deg for å holde ut er år, også kan du se deg om etter en annen jobb. Da kan du fram til det konsentrere deg om å gjøre det beste ut av det og tenke at det kun er for ett år og noe du gjør for å få mer erfaring og pynte på cv'n. :)

Ikke la jobben bli det viktigste, bare hold ut og kos deg og slapp av når du kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...