Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 av og til kan han være veldig leken og vi finner på litt av hvert men som oftest so legger han seg berre oppå meg og presser seg inni meg og gjiver løs.. de hele er vel over på max 3 min ... so ruller han utav meg og sovner eller spiller spill på telefonen sin... og der ligger eg og.. javel.. eg da? eg og kan komme på 3 min men må ha litt mer enn inn og ut!! men men.. Anonym poster: 0a604318bc91d99af62feda02a9fb283
LuksusLiv Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Ikke faen om mannen min hadde fått lov å bare høvle over meg på den måten! Sier du ingenting da? Skal han tømme seg så får han bruke dusjen eller dassen, jeg skal ha mitt jeg også.
Gjest Mentha Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Høres ikke ut som noen storromantiker det der. Men har du forklart han hvordan du føler, og hvordan du vil ha det? Kan hende han ikke tenker over at du kanskje ikke synes det er så stas. Evt får du forklare han, i klartekst, hvordan du vil ha det, for å være en tømmestasjon er ikke akkurat drømmen i et forhold.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Da får du sikre deg å komme først neste gang
Bee&Alie Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Jiiiz... hvor lenge har dere vært sammen?? og hvor gammel er mannen?? Ville snudd meg mot han, gitt han et wet willy og sagt at han kan kjøpe seg en Barbara, ettersom han ikke vil få adgang til denne dåsa igjen. Prater dere ikke sammen?? Hva med å spørre han hva han egentlig tror sex dreier seg om? Sug han til han nesten kommer, så sett deg til rette for å klippe tånegler el no. Det der er ikke no mann spørr du meg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Jammen, du må jo sifra! Hadde det vært meg, hadde jeg enkelt og greit sagt rett ut at dette ikke funker, og at hvis han vil ha sex med meg noe mer, får han se til å bidra til at jeg også har det bra. Det blir hvertfall ikke noe bedre av at du bare ligger der og later som om dette er greit.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 blei sexuelt missbrukt då eg var i tennåra og voldtatt når eg va 17 kansje derfor eg lar han gjøre de? vi har de jo veldig fint på alle andre måter.. også sexuelt sett (når han ikke tar enn kjappis på meg) kan jo være at han erså kåt at han ikke klarer styre seg? han er 29 år hi Anonym poster: 0a604318bc91d99af62feda02a9fb283
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 blei sexuelt missbrukt då eg var i tennåra og voldtatt når eg va 17 kansje derfor eg lar han gjøre de? vi har de jo veldig fint på alle andre måter.. også sexuelt sett (når han ikke tar enn kjappis på meg) kan jo være at han erså kåt at han ikke klarer styre seg? han er 29 år hi Anonym poster: 0a604318bc91d99af62feda02a9fb283 Hæ? Alle menn med respekt for sin kone/kjæreste greier å "styre seg" om man gir beskjed om at man ikke vil! Mener du at han hopper på deg og tar for seg selv når han vet at du ikke vil/liker det?
Bee&Alie Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 Så kåt at han ikke klarer å styre seg?? Uansett er det mye han kan gjøre med deg etter å ha gjort sitt og tømt påsan sin! Min er ikke fornøyd han før han har fått meg til å komme minst en gang! Begge skal ha nytelse når man er to som har sex.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #12 Skrevet 12. november 2012 eg er glad i sex so eg har faktisk aldri sagt nei til han so eg føler ikke at han bruker meg heller.. eg blir berre litt sann paff når de går so fort likksom.. da vi ble ilag var han veldig opptatt at å tilfredstille meg og men de har dabbet av de siste året eg får ta meg en sexprat me han en kveld hi Anonym poster: 0a604318bc91d99af62feda02a9fb283
Bondejenta Skrevet 12. november 2012 #13 Skrevet 12. november 2012 Jiiiz... hvor lenge har dere vært sammen?? og hvor gammel er mannen?? Ville snudd meg mot han, gitt han et wet willy og sagt at han kan kjøpe seg en Barbara, ettersom han ikke vil få adgang til denne dåsa igjen. Prater dere ikke sammen?? Hva med å spørre han hva han egentlig tror sex dreier seg om? Sug han til han nesten kommer, så sett deg til rette for å klippe tånegler el no. Det der er ikke no mann spørr du meg Klippe tånegler... hi hi! Skikkeleg heitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå