Gå til innhold

snus slutt.. drittgubbe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått over 8 timer siden min siste snus. jeg har snakket om det til samboer tidligere om at jeg ønsker å slutte.

tidligere i kveld skulle han en tur på butikken. av vane spurte han meg om jeg skulle ha noe. jeg sa nei..

Når han kom tilbake fra butikken, La han ei dåse forran meg, selv om at jeg har sagt at jeg ønsker å slutte! Så her sitter jeg med verdens største sug etter snusen som nå ligger i bukselomma hans, skummende forbanna på alt og tviler på meg selv at jeg klarer dette..

Dagens sinneutblåsning, spesielt på den forbanna drittgubben som aldri hører hva jeg sier!! tydeligvis hans måte å støtte meg i valget mitt mot å slutte...

Anonym poster: 6518792a2bf051028b0b23250ff531d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han var jo sympatisk.

Hold ut, dette klarer du :)

Skrevet

Det tviler jeg på.. sitte her å vite at verdens beste snus er 1 1/2 meter unna uten at jeg kan ta er helt jævlig. også presterer HAN å bli sur på MEG når han spør om hvorfor jeg er muggen! Er det rart jeg er forbanna?? Jævla drittgubbe!!

Skrevet

Da henter du snusboksen, åpner den og heller den i do eller noe annet ødeleggende.

Se på kjøpet som noe positivt. Består du denne testen består du alle, og ved å ødelegge den viser du han en gang for alle at du mener alvor.

Skrevet

Han skal ha den selv, så det kan jeg ikke.. tro meg, å ødelegge de hadde vært enkelt. klarer jeg å la de være, er det en my større prestasjon..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...